فرماندار مراغه:

ایجاد شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی یکی از راهکارهای توسعه مراغه است

1401/04/05 - 15:18 - کد خبر: 66710 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی به خصوص سیب در کشور است و از این رو ایجاد شهرک صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی و سیب یکی از اصلی‌ترین راهکارهای توسعه شهرستان است.

به گزارش نصر، داود اسدیان روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش سراجوی مراغه، اظهار داشت: شاهد ظرفیت بالای تولید محصولات کشاورزی هستیم که متاسفانه برگشت سرمایه‌ به شهرستان از این حوزه بسیار ناچیز است و از این رو ایجاد شهرک صنایع تبدیل و سیب اصلی‌ترین دغدغه ماست.
وی بیان کرد: منطقه از ظرفیت منابع طبیعی و انسانی بسیار بالایی برخوردار است و باید از این نعمت‌ها نهایت استفاده و بهره‌مندی را ببربم.
فرماندار مراغه در ادامه تغییرات مدیریتی در دستگاه‌ها را به منزله رو به جلو حرکت کردن دانست، اضافه کرد: این تغییرات در راستای هم‌افزایی و رویکرد جدید است و از این رو گردش مدیران در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: داشتن رویکرد علمی در تمامی زمینه‌ها، هم افزایی و به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها، دوری از سیاسی‌کاری، توسعه و آبادانی منطقه و تبدیل کردن آن به گفتمان واحد، شناسایی شاخصه‌های پیشرفت و ایجاد وحدت و همدلی اصلی‌ترین خواسته‌ها از بخشدار جدید است.
وی بر استفاده از ظرفیت‌های منطقه تاکید کرد و گفت: فرمانداری نیز با تمام توان در خدمت‌رسانی به مردم در کنار بخشدار است.
فرماندار مراغه از بخشدار جدید خواست که در راستای حل مشکل اشتغال، تولید و توسعه پایدار راهکار داشته باشد و مشکلات منطقه در این حوزه‌ها را به حداقل برساند.
اسدیان اشاره کرد: اگر بیکاری و فقری در منطقه وجود دارد به کم‌کاری ما برمی‌گردد و بایستی با استفاده از نیروی انسانی ارزشمند، متخصص و تحصیل کرده در مناطق روستایی در راستای حل مشکلات قدم برداریم.
در این مراسم از زحمات فرخ محمدزاده قدردانی و جعفر عزت‌شعار به عنوان بخشدار جدید بخش سراجو معرفی شد. همچنین در جلسه امروز شرکت تعاونی دهیاران بخش سراجو، شورای بخش و برخی از دهیاران و اهالی از زحمات بخشدار سابق با اهدای هدایایی قدردانی کردند.
انتهای پیام/
ایجاد شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی یکی از راهکارهای توسعه مراغه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار