در صحن علنی شورای شهر تبریز مطرح شد/

از مهمان نوازی تا مهمان‌گریزی! 

1401/04/05 - 11:08 - کد خبر: 66672 نسخه چاپی

نصر: امروز صحن علنی شورای اسلامی تبریز میزبان اعضای شورای اسلامی یزد بود اما زمان ۱۰ دقیقه ای و کوتاهی که به رئیس شورای اسلامی یزد برای سخنرانی داده شد، تعجب این مهمان را بر انگیخت و با ابراز تعجب از این موضوع، گفت: سخنان بسیاری برای مطرح کردن آماده کرده بودم اما در ده دقیقه قابل بیان نیست. 

به گزارش نصر، برخورد و تاکید مکرر برگی رئیس شورای اسلامی تبریز بر کمبود وقت حین سخنرانی این مهمان یزدی نیز تعجب بر انگیز و به دور از آداب و رسوم میزبانی بود. 
از طرفی شهردار تبریز نیز حین سخنرانی رئیس شورای اسلامی یزد حضور نداشت و به گفته رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در محوطه عمارت مشغول مصاحبه تصویری بود و بعد از اتمام سخنان و ترک صحن علنی  مهمان یزدی، وارد  جلسه شد‌. 
این گزارش می افزاید، فریدون بابایی اقدم نیز با جملات عجیبی خطاب به  سیفی رئیس شورای اسلامی یزد، سخن گفت‌. 
وی سخنان خود را با این جمله شروع کرد که گلایه از یزد دارم! و گفت:  درست است که در حوزه صیانت تاریخی شهر، یزد را از گزند آسیب های تاریخی دور نگه داشتید این کار قابل تحسین است اما بوق زدن ها، برخورد شهروندان یزدی با مسافران، جالب نیست. 
وی سوال عجیبی طرح کرد و گفت: آیا سخت گیری ها در حفظ بافت تاریخی شهر یزد به رفتار شهروندان اثر داشته است؟ 
وی با بیان اینکه به نظر وی این امر در رفتار شهروندان تاثیر منفی داشته است، افزود: ایا  اگر در تبریز چنین سخت گیری هایی برای حفظ بافت تاریخی داشته باشیم، ما نیز به این سرنوشت اخلاقی دچار می شویم؟!
انتهای پیام/
از مهمان نوازی تا مهمان‌گریزی!  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار