استاندار آذربایجان شرقی:

به دنبال کار تبلیغی و نمایشی نیستیم/ تمام اقدامات شورا و شهرداری باید در راستای رضایت مردم باشد

1401/04/05 - 09:56 - کد خبر: 66665 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که به دنبال کار تبلیغی و نمایشی نیستیم، گفت: تمام اقدامات شورا و شهرداری باید در راستای رضایت مردم باشد و در این صورت مدیریت استان نیز با تمام وجود از مدیریت شهری حمایت می‌کند.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز شنبه در جلسه شورای شهر تبریز با تاکید بر تشکیل مستمر جلسات مشترک شهرداری و شورای شهر تبریز با مدیران اجرایی، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید پیگیر و پاسخگوی موضوعات باشند و مصالح مردم و شهر در تصمیمات مد نظر قرار گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص هرآن‌چه به مصلحت مردم و شهر است اختیار کافی دارند و فرماندار تبریز هم باید تصمیمات را به‌طور جدی با همکاری شهرداری و شورای شهر پیگیری کند. 
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه به دنبال کار تبلیغی و نمایشی نیستیم، افزود: بخش عمده‌ای از قضاوت مردم نسبت به عملکرد ما، مربوط به مسائل شهری تبریز بوده و باید اقدامات و تحولاتی در این حوزه اتفاق بیفتد که مردم احساس کنند مشکلات آنها حل شده است. 
وی همچنین با تاکید بر اهمیت و ضرورت جذب سرمایه‌گذاری در توسعه شهری، خواستار تشکیل دبیرخانه سرمایه‌گذاری در شهرداری تبریز شد.
در ادامه استاندار آذربایجان شرقی به معاون هماهنگی امور عمرانی خود ماموریت داد با تشکیل کارگروهی تخصصی متشکل از نمایندگان شورای شهر، شهرداری و دستگاه‌های مرتبط، ضمن تدوین نظام مسائل شهر تبریز، موضوعات مطرح‌شده را به‌ صورت تخصصی بررسی و راهکارهای اجرایی حل آنها را ارائه کند.
تاکید بر تشکیل سازمان ورزش شهرداری، معرفی اراضی دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های مسکن، شناسایی ساختمان‌های ناایمن، تحویل پساب فاضلاب شهری به حوزه آبخوان فضای سبز، فعال‌سازی ستاد بازآفرینی شهری، تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، بازنگری در ضوابط نوسازی بافت‌های فرسوده و ساخت‌وساز در بافت تاریخی، احیا و تقویت زیرساخت‌های گردشگری، توسعه شبکه فیبر نوری، محله‌محوری در ایجاد امکانات شهری، تحقق سهم شهرداری از عوارض آلایندگی صنایع و اعتبارات سفر رئیس جمهور، آغاز عملیات تعریض بزرگراه شهید کسایی و تکمیل رینگ جنوبی تبریز، تحقق فاینانس خط ۲ متروی تبریز، تعیین تکلیف مسائل مربوط به باسمنج، خاوران و اندیشه و برنامه‌ریزی برای همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تبریز از مهم‌ترین محورهای سخنان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در این نشست بود.
انتهای پیام/
به دنبال کار تبلیغی و نمایشی نیستیم/ تمام اقدامات شورا و شهرداری باید در راستای رضایت مردم باشد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار