خبر/

ارایه تخفیف ۴۰درصدی خدمات آزمایشگاهی تا پایان آذرماه

1398/08/25 - 16:54 - کد خبر: 6666 نسخه چاپی

نصر: دانشجویان دکتری و محققان پسادکتری در سراسرکشور تا پایان آذرماه برای استفاده از تخفیف ۴۰ درصدی خدمات آزمایشگاهی فرصت دارند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، دسترسی آسان به خدمات آزمایشگاهی با کیفیت یکی از پایه‌های اصلی توسعه علوم نوین در دنیا است. علوم مختلفی که ارتباط مستقیمی با پیشرفت‌های علمی کشورها دارد، ارائه خدمات متنوع و متناسب با استانداردهای ملی و بین‌المللی آزمایشگاهی نیازی است که پاسخ به آن با هم افزایی همه دستگاه‌ها امکانپذیر است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز که با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور شکل گرفته است، در همین راستا اقدام به ارائه طرح‌های تخفیفی به محققان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی و علاقه‌مندان به این خدمات کرده است.

یکی از این طرح‌های تخفیفی، ارائه ۴۰ درصد از هزینه خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری در سراسر کشور است.

در این طرح با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری دانشگاه‌ها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور تا پایان آذرماه امسال می‌توانند با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به میزان ۴۰ درصد هزینه‌ خدمات تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون ریال بهره‌مند شوند.

هر دانشجوی دکتری و محقق پسا دکتری در دانشگاه‌های کشور، پس از ثبت نام و فعال سازی اعتبار طرح «تخفیف ویژه دانشجویان دکتری و پسا دکتری داخل کشور سال ۱۳۹۸» می‌تواند با ارایه کارت ملی تا سقف اعتبار ۲۰ میلیون ریال از خدمات بیش از ۵۰۰ مرکز آزمایشگاهی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سراسر کشور با تخفیف ۴۰ درصدی استفاده کند.

انتهای پیام/

ارایه تخفیف ۴۰درصدی خدمات آزمایشگاهی تا پایان آذرماه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار