رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:

ساختمان علامه امینی نا ایمن نیست 

1401/04/05 - 09:25 - کد خبر: 66657 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: طبق بررسی های انجام شده، ساختمان علامه امینی این دانشگاه نا ایمن نیست و بزودی مشکلات آن نیز برطرف خواهد شد. 

به گزارش نصر، آرش رنجبران با حضور در صحن علنی شورای اسلامی تبریز در پاسخ به سوال فریدون بابایی اقدم عضو این شورا در خصوص وضعیت ایمنی ساختمان علامه امینی دانشگاه آزاد واحد تبریز، گفت: ساختمان علامه امینی سال ۷۷ ساخته شده است و درست است که بعد از زلزله اهر و ورزقان مسائلی پیرامون ساختمان مطرح است اما و بر اساس اعلام اداره عمران و بررسی های انجام شده، این  ساختمان کاملا پایدار است. 
وی با بیان اینکه در صورت وقوع حادثه ای چون زلزله ممکن است مشکلی پیش آید و این ساختمان حساس تر از دیگر ساختمان ها باشد، افزود: ساختمان علامه امینی در حالت عادی نا ایمن نیست و مشکلی ندارد. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات جدی انجام خواهد گرفت و برای هر ساختمانی که  شک و شبه ای باشد دستور بررسی صادر شده است.
وی با تاکید بر اینکه ایمنی دانشجویان و همکاران از واجبات است، اضافه کرد: بعد از حادثه دلخراش متروپل  همه به موضوع بررسی ایمنی ساختمان ها حساس شدند  از این رو ما نیز به جد  به این موضوع ورود کرده ایم.
انتهای پیام/
ساختمان علامه امینی نا ایمن نیست  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار