مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

کشف ۳۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در زنجان

1398/08/25 - 16:17 - کد خبر: 6659 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مقدار ۳۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق از یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در زنجان توقیف شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مرتضی ممیزی در گفت‌وگویی از توقیف محموله نفت‌گاز قاچاق در زنجان خبر داد و اظهار کرد: مقدار ۳۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق از یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در زنجان به ارزش دو میلیارد ریال توقیف شد.

این مسئول ادامه داد: راننده خودرو به عنوان متهم به شعب این اداره‌کل معرفی و پرونده در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، افزود: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

ممیزی تصریح کرد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند. مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از بازرسی سرزده از سردخانه‌های سطح زنجان خبر داد و یادآور شد: تیم ویژه بازرسی متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان‌های مربوطه تشکیل و به صورت سرزده از انبارها و سردخانه‌های موجود در استان زنجان بازرسی به عمل می‌آورند.

وی خطرنشان کرد: طی بازرسی از یک واحد سردخانه نگه‌داری مواد غذایی، مقدار ۲۲۰ کیلوگرم خامه تاریخ مصرف گذشته و مقادیری پنیر بدون برچسب کشف، بلافاصله پرونده تخلف تشکیل و کالاها در محل توقیف شد و بازرسی از همه انبارها و واحدهای صنفی ادامه داشته و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کشف ۳۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در زنجان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار