مدیر مسئول نصر در دومین سالروز تاسیس شهر بورس:

چشم انداز شهر بورس همکاری با رسانه های بین المللی باشد

1401/04/04 - 10:05 - کد خبر: 66542 نسخه چاپی

نصر: مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر در در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت شهر بورس گفت: امیدوارم همکاری با رسانه‌های بین المللی چشم انداز شهر بورس باشد.

به گزارش نصر، امیر کریم زاد در مراسم دومین سالروز آغاز فعالیت آژانس خبری تحلیلی شهر بورس، اظهار داشت: شهر بورس از مجموعه‌های توانمندی است که هرقدر پیشرفت کند، موجب سرافرازی ما است. چون پیش از این با کادر و مدیران شهر بورس همکار بوده‌ایم.
وی افزود: شهر بورس با حرکتی خیلی عالی و تخصصی در بازار سرمایه جلو می‌‍رود و این مایه افتخار است. یکی از موضوعاتی که همواره از اهمیت خاصی برای من برخوردار بوده، کلاس رسانه است که آن را مدیر و کارکنان رسانه مشخص می کنند. کلاس شهر بورس را در سطح ملی ارزیابی می‌کنم و در آینده هم ان‌شاءالله این‌گونه خواهد بود.
کریم زاد با اشاره به سوابق تبریز در عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد: تبریز به واسطه جایگاه اقتصادی که در منطقه داشته همیشه جزو شهرهای تاثیرگذار بوده و مایه افتخار است که شاهد فعالیت رسانه‌ای در کلاس و شخصیت بالا در حوزه اقتصادی و بازار سرمایه در این شهر هستیم.
مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر در پایان گفت: امیدوارم درخشش شهر بورس نه تنها در پوشش و اطلاع رسانی اخبار و… بلکه در همکاری با رسانه‌های بین المللی هم تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/
چشم انداز شهر بورس همکاری با رسانه های بین المللی باشد آژانس خبری تحلیلی شهر بورس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار