مالک باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه؛

باشگاه عبدی مراغه و آلیانس جمهوری آذربایجان برادر ‌خوانده شدند

1401/04/03 - 13:17 - کد خبر: 66505 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه گفت: تفاهم‌نامه‌ برادرخواندگی با باشگاه آلیانس کشور جمهوری آذربایجان امضا کردیم.

به گزارش نصر، غلامرضا عبدی روز جمعه در گفت‌وگو اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با حضور «علی فتاح‌پور» به عنوان نماینده باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه و «سجاد محمودی» مدیرعامل ایرانی باشگاه آلیانس در باکو امضا شد.
وی افزود: همکاری باشگاه عبدی مراغه با این تیم آذربایجانی بیشتر در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال خواهد بود.
عبدی بیان کرد: برگزاری اردوهای تدارکاتی مشترک، استعدادیابی و شناسایی بازیکنان مستعد هر دو تیم برای حضور در سطح اول فوتبال ایران و آذربایجان، برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانش‌افزایی در رشته‌های فوتبال و فوتسال، انجام مسابقات و تورنمنت‌های اروپایی از جمله بندهای مهم توافق بین این دو تیم است.
وی اضافه کرد: هدف باشگاه‌ فرهنگی ورزشی عبدی مراغه از امضای این تفاهم‌نامه همکاری علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، توجه به حوزه فرهنگی و شناساندن ظرفیت‌های ملی و اسلامی کشورمان است.
عبدی ادامه داد: به زودی و بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری، بازیکنان مستعد و نخبه فوتبال مراغه را به این باشگاه معرفی می‌کنیم تا مسیر پیشرفت آنان در سطح بین‌المللی فوتبال مهیا شود.
وی اعلام کرد: باشگاه عبدی مراغه در طول این چند سال همواره توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته و از این‌رو اولویت شناسایی ورزشکاران مستعد در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان است.
باشگاه آلیانس اکنون در رشته فوتسال در سوپرلیگ آذربایجان و در رشته فوتبال نیز در لیگ دسته دو و لیگ لژیونرهای این کشور تیم‌داری می‌کند.
باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه نیز فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۱ زیر نظر هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی آغاز کرد و اکنون مدرسه فوتبال دائمی این باشگاه در رده‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان فعال است.
انتهای پیام/
باشگاه عبدی مراغه و آلیانس جمهوری آذربایجان برادر ‌خوانده شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار