مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

1401/04/03 - 12:58 - کد خبر: 66503 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیلوردی گفت: این تصفیه خانه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هفته دولت آماده بهره برداری است.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی در بازدید از این تصفیه خانه اظهار کرد : با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه که عملیات اجرایی آن در محل انتهایی این شهرک و در زمینی به مساحت هشت هزار و  ۶۰۰ مترمربع می باشد، ۴۰۰ مترمکعب در روز از فاضلاب های صنعتی و بهداشتی تولیدی در شهرک مدیریت و تصفیه خواهد شد.
وی افزود: فرآیند طراحی شده برای این تصفیه خانه، ترکیبی از سیستم های بیولوژیکی هوازی و بی هوازی از نوع لجن فعال می باشد و با تلاش همکاران همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
نیرومند اسکویی همچنین در بازدید از واحد تولیدی فیلتر در شهرک صنعتی بیلوردی گفت : با توجه به پیشرفت قابل توجه این شرکت در چند سال اخیر، حفظ کیفیت محصولات در سطح استاندارد جهانی و توجه به توانایی کیفی برای ایـجاد بازار های جدید در منطقه خاورمیانه و حوزه CIS و شرق آسیا از جمله مزایای تولیدات این واحد می باشد.
وی ادامه داد: این شرکت تولید کننده انـواع فیلترهای هواکش، روغن، گـازوئیل، آبگیر و هیدرولیک در ایران است که از سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در شهرک صنعتی بیلوردی عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۱۳۹۱ خط تولید آن راه ‌اندازی و اولین محصولات آن به بازار ارائه شد و در حال حاضر، فاز دوم این شرکت به مساحت ۳۶ هزار متر مربع در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد.
آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است.
شهرک صنعتی بیلوردی با مساحت ۱۳۴.۵۴ هکتار و ۱۰۳.۰۷ هکتار زمین صنعتی در ۳۰ کیلومتری شهرستان هریس و ۵۵ کیلومتری تبریز مرکزاستان آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتهای پیام/
تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار