شهردار تبریز:

آماده ساماندهی پل خلعت‌پوشان هستیم/ پروژه سه‌راهی اهر تعیین تکلیف شود

1401/04/03 - 11:07 - کد خبر: 66494 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از آماده سازی ساماندهی پل خلعت پوشان خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی تخصصی مشکلات منطقه پنج تبریز اظهار کرد: امروز ششمین قرار خدمت را برگزار می‌کنیم که دور اول حضورمان در مناطق است و در دوره‌ بعدی شاهد برطرف شدن کاستی‌ها خواهیم بود.
وی افزود: هدف از این جلسه که با محوریت استانداری و فرمانداری انجام می‌گیرد، شناسایی و رفع مشکلات مهم سطح شهر است.
هوشیار با تاکید بر ضرورت ساماندهی و ترمیم پل خلعت پوشان بیان کرد: پل خلعت پوشان به دلیل عبور و مرور خودروهای سنگین، نیاز به ساماندهی دارد که زیر پل ترک برداشته و هر لحظه ممکن است فرو بریزد.
شهردار تبریز همچنین درباره تبدیل مجموعه خلعت پوشان به مرکز گردشگری گفت: خلعت پوشان در محدوده اراضی دانشگاه تبریز است و در گذشته میان شهرداری تبریز و دانشگاه تبریز تفاهم‌نامه‌ای برای احداث چهارباغ ایرانی در محل این مجموعه امضا شده است.
وی افزود: خوشبختانه سازمان میراث فرهنگی کارهای مرمتی را به اتمام رسانده و اکنون ما حاضریم از سمت شمال و جنوب اقدام به ساماندهی محل کنیم.
هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه شهروندان و مسافران از عدم اتمام رمپ‌های سه راهی اهر، بیان کرد: در سه راهی اهر، یکی از رمپ‌ها به صورت ناقص رها شده است که نیاز به مرمت دارد که اکنون حدود ۲۰ سال است که پروژه سه‌راهی اهر تعیین تکلیف نشده است.
انتهای پیام/
آماده ساماندهی پل خلعت‌پوشان هستیم/ پروژه سه‌راهی اهر تعیین تکلیف شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار