مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز خبر داد:

بازگشایی ورزشگاه یادگار امام تا شروع لیگ برتر

1401/04/02 - 19:25 - کد خبر: 66483 نسخه چاپی

نصر، مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز گفت: باتوجه به تامین بودجه بازسازی ورزشگاه یادگار امام، این ورزشگاه پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر آماده خواهد شد. 

به گزارش نصر، ناصر هوشیار، مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در گفتگو با نصر در خصوص تعطیلی استادیوم فوتبال این مجموعه گفت: تعطیلی صورت گرفته استادیوم فوتبال یادگار امام تبریز به منظور تعمیرات و رفع ایرادات این ورزشگاه است تا هواداران بتوانند از امکانات این ورزشگاه بهره مند شوند.
وی در ادامه افزود: در پروژه تعمیرات ورزشگاه یادگار امام تبریز قرار است رختکن ها به طور کلی بازسازی شده و به یکی از بهترین رختکن های ایران تبدیل شود. همچنین سرویی های بهداشتی، آبخوری ها و سکوهای فرسوده این مجموعه به صورت ویژه مورد بازسازی قرار خواهد گرفت تا هواداران دچار مشکل نشوند.
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در خصوص زمان تحویل این مجموعه گفت: طبق صحبت هایی که با پیمانکار این پروژه انجام شده است، قرار بر این شد تا این ورزشگاه تا مرداد ماه و پیش از شروع بازی های تیم تراکتور آماده شود و این شرایط در صورتی اتفاق خواهد افتاد که بودجه آن تامین شود که خوشبختانه این اتفاق افتاده است. البته چمن این ورزشگاه هیچ ایرادی نداشته و آماده برگزاری مسابقه می باشد و پس از رفع ایرادات این مجموعه در آستانه شروع فصل پیش رو بازگشایی خواهد شد.
انتهای پیام/
بازگشایی ورزشگاه یادگار امام تا شروع لیگ برتر حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار