شهردار تبریز:

ساخت و ساز غیرمجاز در بستر مهرانه‌رود ساماندهی می‌شود

1401/04/02 - 10:48 - کد خبر: 66431 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از ساماندهی ساخت و ساز غیر مجاز در بستر مهرانه‌رود خبر داد.

به  گزارش نصر، یعقوب هوشیار صبح امروز در بازدید از مسیر اکباتان به امیدیه که در قالب ششمین قرار خدمت در منطقه ۵ انجام شد، اظهار کرد: عمده موضوع این منطقه، مسیر ۲۴ متری کرکج است که بودجه آن باید افزایش یابد.
وی یادآور شد: شهرک طلاییه نیز ۱۳۰ هکتار است که نصف آن سمت دیگر اتوبان و فضای سبز خواهد بود.
شهردار تبریز تاکید کرد: احداث رینگ در این مسیر نقش ترافیکی مهمی دارد و خودروهای ورودی و خروجی از تبریز می‌توانند از این مسیر استفاده کنند.
شهردار تبریز امروز همچنین در بازدید از آخر عباسی و ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه مهرانه رود، گفت: بخش عمده‌ای از این منطقه تملک شده است.
وی ادامه داد: برنامه شهرداری این است که با تملک بخشی از منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در مسیل رودخانه را ساماندهی کند.
بازدید از پروژه‌های منطقه ۵ و برگزاری جلسه به منظور بررسی مشکلات منطقه، ملاقات مردمی، جلسه با نخبگان و جلسه با خانواده شهدا و ائمه جماعات در دستور کار برنامه قرار خدمت است.
قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آن ها با هماهنگی سایر دستگاه ها و مسئولان استانی را فراهم می کند.
پیش از این قرار خدمت در مناطق ۱، ۴، ۷، ۸ و ۶ شهرداری تبریز با هدف احصای مشکلات موجود در مناطق و بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار مختلف مردم برگزار شده و حضور در منطقه ۵، ششمین قرار خدمت شهرداری تبریز محسوب می شود.
انتهای پیام/
ساخت و ساز غیرمجاز در بستر مهرانه‌رود ساماندهی می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار