مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز؛

نگاه زیربنایی به فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشید

1401/04/01 - 23:21 - کد خبر: 66414 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: همه باید نسبت به فداکاری شهدا و ایثارگران کشورمان و همچنین پاسداشت مقام ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده‌های آنها تعصب داشته باشیم و یکی از اولویت‌های کاری ما باشد.

به گزارش نصر، غلامرضا باقری روز چهارشنبه، اول تیرماه، در جلسه‌ی هم‌اندیشی مسئولین امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: اگر ایثارگران نبودند، اکنون کشور در این شرایط نبود و با فرهنگ سازی که انجام شد و با تدابیر نظام، ایثارگری توانست سبب حفظ نظام و مکتب شیعه شود؛ بنابراین باید قدردان زحمات این افراد بود. 
وی ادامه داد: خدمت‌گزاری به ایثارگران و خانواده‌های از جمله مسئولیت‌های ما است که باید خدمت بیشتری به آنها بکنیم؛ البته در زمینه‌ی ایثارگری و خدمت به آنها فرهنگ سازی هم لازم است چراکه این افراد با تواضع کار می‌کنند و احساس می‌کنند که در حال معامله با خدا هستند. 
وی افزود: یک درصد از کل جانبازی به مراجع مراجعه کرده و درخواست حقوق خود را می‌کنند که این امر نوعی عدم مدیریت صحیح سازمان‌ها است، باید کاری کنیم که همه به حق خود برسند و فرهنگ سازی مناسبی انجام شده و شرایط نامساوی از بین برود.
وی در ادامه بیان کرد: پایین‌ترین کمک‌ به آنها، بررسی آیین‌نامه‌ها و مقررات است و باید توجه کرد که چه چیزی سبب ارتقاء آنها می‌شود و همه‌ی مجموعه‌های پالایشی باید بر روی آنها کار کنند حتی برای قوت دادن به این موضوع، منابع انسانی را به قبضه برسانند.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در پایان تاکید کرد: دغدغه‌ی ما از لحاظ فرهنگ سازی است و این آمادگی را داریم که حداکثر خدمت‌گزاری را برای آنها داشته باشیم و از توانمندی آنها حداکثر استفاده را کنیم.
انتهای پیام/
نگاه زیربنایی به فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشید خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار