موقری خبر داد:

پیگیری ترک فعل مسئولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج

1401/04/01 - 15:34 - کد خبر: 66371 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از پیگیری ترک فعل مسئولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، احمد موقری ظهر امروز در جلسه ای که به منظور «اتخاذ تدابیر لازم در جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی منطقه عمومی باسمنج» تشکیل شد، اظهار کرد: اراضی منطقه عمومی باسمنج در سال های اخیر مورد تهاجم زمین خواران و افراد سودجو و فرصت طلب قرار گرفته است که اقدام عاجل از طرف دستگاه های مسئول برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در آن منطقه به عمل نیامده و موجب شده منطقه به نحو بارزی با شیوع گسترده ساخت و ساز غیرمجاز مواجه گردد.
وی از پیگیری ترک فعل مسئولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج شهرستان تبریز اعم از شهردار و مسئول خبر داد و گفت: قصور و تعلل یک مسئول و ترک فعل وی در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز،  مصداق بارز تضییع حقوق بیت المال است و بایستی پیگیری شود.
 موقری همچنین با اشاره به اختلاف و مشکلات مابین شهرداری تبریز و بخشداری باسمنج، بر لزوم رفع تداخل حریم بخش و شهر باسمنج با شهرداری منطقه 9 کلانشهر تبریز تأکید کرد.
باسمنج یکی از شهرهای توریستی و ویلایی ایران در بخش باسمنج شهرستان تبریز واقع شده‌است. با ایجاد بخش باسمنج در تاریخ ۲۷ تیر ۱۴۰۰، این شهر صاحب نهاد بخشداری شده و به عنوان مرکز اداری بخش باسمنج شناخته شد.
انتهای پیام/
پیگیری ترک فعل مسئولان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه باسمنج خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار