خبر/

دو تکواندوکار نونهال و یک مربی آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی

1401/04/01 - 13:35 - کد خبر: 66350 نسخه چاپی

نصر: رادین زینالی و امیرحسین ولی محمدی دو تکواندوکار نونهال و حامد جعفری به عنوان مربی از آذربایجان شرقی جواز حضور در مسابقات جهانی بلغارستان را کسب کردند.

به گزارش نصر، مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان با معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید.
این رقابت‌ها با قضاوت داوران رسمی و نظارت کادر فنی تیم ملی در سالن خانه تکواندو برگزار و در نهایت ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات مشخص شد.
رادین زینالی در وزن ۶۱- کیلوگرم و امیرحسین ولی محمدی در وزن ۶۵+ کیلوگرم از آذربایجان‌شرقی که هر دو از شاگردان استاد حسن فلاحی‌راد هستند، در مسابقات جهانی صوفیه نماینده کشورمان خواهند بود.
حامد جعفری مربی تکواندو استان نیز به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور حضور خواهد داشت. پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان مردادماه سال جاری به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

دوندگان آذربایجان‌شرقی در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات قزاقستان قرار گرفتند
میلاد ناصح جهانی و مهدی پیرجهان دوندگان آذربایجان شرقی در فهرست نهایی نفرات تیم ملی دو و میدانی جهت اعزام به مسابقات بین المللی قزاقستان (جام کازانوف) قرار گرفتند.
ناصح جهانی در مصاحبه ای با روابط عمومی هیات دوومیدانی استان با اشاره به آمادگی کاملش افزود: این مسابقات طی روزهای ۴ و ۵ تیر ماه در قزاقستان برگزار می شود و اعضاء تیم ملی دوومیدانی، اول تیر ماه از تهران عازم این مسابقات خواهد شد.
وی با بیان اینکه بعد از شرکت در مسابقات بین المللی ارزروم ترکیه و با تمرینات منظمی که داشته از آمادگی کامل و تجربه کافی برخوردار است گفت : در این مسابقات در دوی ۲۰۰ متر شرکت خواهد کرد و برای ثبت رکورد مناسب و کسب مدال بسیار امیدوار است.
انتهای پیام/
دو تکواندوکار نونهال و یک مربی آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار