دادستان مرند خبر داد:

هشدار به افراد شرور و سابقه دار

1401/03/31 - 12:18 - کد خبر: 66221 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرند ضمن هشدار به افراد سابقه دار و هنجار شکن شهرستان گفت: در برخورد قانونی و سریع با این گونه افراد هیچ گونه مسامحه ای نخواهیم داشت و در صورت عدم اصلاح رفتار، مجازات سختی در انتظار اشرار خواهد بود.

به گزارش نصر، یوسف ضیامهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: افرادی که شرور و سابقه دار باشند در صورت تکرار انجام شرارت، حتی می توانند به عنوان محارب، با مجازات اعدام روبرو شوند و جای هیچ عفو و بخششی نیست. وی ضمن اشاره به موضوع آدم ربایی در شهرستان مرند خاطرنشان کرد: پیرو گزارش یک فقره آدم ربایی در اوایل خردادماه امسال، مراجع انتظامی با دستور دادستانی به موضوع ورود پیدا کردند و در مدت ۲۴ ساعت، هر پنج نفر آدم ربا دستگیر شدند. دادستان مرند افزود: با وجود مشخص نبودن هویت آنها، توانستیم ظرف ۲۴ ساعت، آنها را شناسایی کنیم.
وی ادامه داد: این افراد پس از شناسایی، به همت مراجع انتظامی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و پس از تفهیم اتهام، با قرار تأمین مناسب بازداشت شدند. ضیامهر اعلام کرد: این پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد تا این افراد به اشد مجازات محکوم شوند و عبرتی برای افرادی که به قانون دهن کجی می کنند، باشد. پنج محکوم به آدم‌ربایی و تجاوز به یک دختر در یکی از روستاهای مرند به دستور دادستانی در خیابان های این شهر گردانده شدند.
انتهای پیام/
هشدار به افراد شرور و سابقه دار خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار