رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی؛

محدودیت های زیادی برای ورزش استان وجود دارد

1401/03/31 - 11:28 - کد خبر: 66209 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی گفت: در تصویب بودجه، نمایندگان مجلس باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند؛ چراکه ورزش با بودجه محدود به زور زنده نگه داشته شده است.

به گزارش نصر، علی کشفیا، رئیس هیات جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی در حاشیه اختتامیه رسم جوانمردی در خصوص مشکلات مالی و اعتبارات ورزش گفت: بودجه ای که برای ورزش اختصاص پیدا می کند، واقعا ناچیز است و باچنین بودجه هایی نمی توان ورزش را اداره کرد.
وی در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم ورزش را در مسیر درست پیش ببریم، ابتدا باید زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم سپس از منابع لازم بهره ببریم اما متاسفانه چون زیر ساخت های لازم در ورزش وجود ندارد، قادر به پیشرفت در ورزش قهرمانی نیستیم. 
کشفیا همچنین با انتقاد از وضعیت منابع مالی ورزش خاطر نشان کرد: باید در تصویب بودجه نمایندگان مجلس توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند؛ چراکه ورزش با بودجه محدود به زور زنده نگه داشته شده است و به وزیر ورزش هم اعلام کرده بودیم که تا زمانیکه امکانات در اختیار آقای ستوده نژاد نباشد، نمی تواند بیش از این کاری انجام دهد لذا بایستی امکانات در اختیار ایشان قرار دهند. 
رئیس هیات جانبازان و معلولان استان در پایان با بیان اینکه محدودیت های زیادی برای ورزش استان وجود دارد، افزود؛ در ورزش قهرمانی اگر صنایع و بخش خصوصی نباشد، نمی توانیم موفق ظاهر شویم و نباید تنها شعار حمایت سر دهند لذا پیگیری های لازم باید از طریق نمایندگان صورت گیرد. 
انتهای پیام/
محدودیت های زیادی برای ورزش استان وجود دارد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار