رحمتی:

مردم در روز طبیعت به توصیه های ایمنی توجه جدی کنند

1398/01/29 - 12:23 - کد خبر: 662 نسخه چاپی

نصر: معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: مردم در روز طبیعت با دقت و توجه به توصیه‌های ایمنی از طبیعت لذت ببرند.

به گزارش نصر، جواد رحمتی امروز در گفت‌وگویی به آخرین اقدامات لازم برای مقابله با وقوع سیل اشاره و اظهار کرد: آمادگی‌ها در قالب بخشنامه‌ها و برنامه‌ها از اواخر سال گذشته اجرا شده و در حال حاضر روزهای سخت سپری شده است.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات اداره‌ها و حتی تجهیزات بخش خصوصی نیز در نقاط مختلف استان در حال آماده‌باش هستند.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی بیان کرد: بارش‌ها تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد از این‌رو ما یک روز حساس آن هم روز طبیعت در سیزدهم فروردین داریم که باید تمهیدات و دقت بیشتری برای آن روز شود.

وی ادامه داد: مردم طبق روال هر سال در سیزده فروردین به اتفاق خانواده به طبیعت رفته و به عبارتی سیزده به در می‌کنند از این‌رو از همه مردم خواهشمندیم تا حدالامکان از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترافیک در جاده‌ها خودداری کنند.

رحمتی خاطرنشان کرد: تجمع مردم در مواقع بحرانی منجر به کاهش سرعت امدادرسانی می‌شود و همچنین از همه مردم درخواست داریم تا قبل از طلوع خورشید به خانه‌های خود بازگشته و در پایان روز به صورت همزمان حرکت نکنند تا شاهد ترافیک در جاده‌ها نباشیم.

وی متذکر شد: عدم بارش باران در محل و شهر افراد به منزله عدم بارش در مناطق دیگر و طبیعت نیست چراکه به احتمال زیاد در مسیر سیل و مسیل‌ها بارندگی وجود دارد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: در منطقه هشترود سه پل تخریب شده بود که بنده از آن محل‌ها بازدید کردم که فعلا به صورت موقت از طریق لوله‌گذاری مشکل حل شود و ارتباط بین روستاها قطع نشود.

وی تاکید کرد: الحمدالله گزارش خاصی مبنی بر خسارت در استان وجود ندارد و وضعیت کاملاً طبیعی است.

انتهای پیام/

مردم در روز طبیعت به توصیه های ایمنی توجه جدی کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار