نقش ستاره تیم ملی در انتخاب سرمربی تراکتور/

آزمون: متقاعد کردن بردیف دشوار بود

1401/03/31 - 09:28 - کد خبر: 66195 نسخه چاپی

نصر: مهاجم مطرح و گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان از نقش خود در انتخاب سرمربی جدید تراکتور صحبت کرد.

به گزارش نصر، از همان لحظه که نام قربان بردیف به عنوان گزینه سرمربیگری تیم تراکتور اعلام شد، ارتباط نزدیک و همکاری این مربی ترکمن با سردار آزمون در فوتبال روسیه مورد توجه رسانه‌های کشورمان قرار گرفت.
سردار آزمون بیش از این علاقه خود به تراکتور را ابراز کرده بود و رابطه خوبی هم با محمدرضا زنوزی مالک این تیم دارد که با توجه به این روابط، خواه یا ناخواه نقش او در انتخاب بردیف برای تراکتور به عنوان یک واسطه به میان می‌آمد.
حتی این صحبت‌ها نیز وجود داشت که مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان بعد از حضور قربان بردیف در ایران جهت مذاکره با تراکتور به ملاقات استاد سابق خود رفته و در مورد این تیم با او صحبت کرده است.
حالا بعد از قطعی شدن حضور بردیف در تراکتور که قرار است به عنوان مسئول فنی و سرمربی سکان هدایت تیم محبوب پرشورها را بر عهده بگیرد، آزمون در یک گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی از نقش خود در این انتقال پرده برداشت.
او ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن سرمربی سابقش به تیم محبوب خود گفت که راضی کردن بردیف برای پذیرفتن هدایت تراکتور راحت نبوده و با تلاش زیاد این مربی کهنه‌کار را متقاعد کرده است.
آزمون در این گفت‌وگوی زنده اعلام کرد که درباره بازیکنان شاغل در فوتبال ایران اطلاعاتی را در اختیار سرمربی جدید تیم تراکتور قرار داده و در مورد نقل‌وانتقالات و جذب بازیکنان به وی مشاوره داده است.
ستاره ترکمن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بردیف پیش از این توانایی‌های خود را در دو تیم روبین‌کازان و روستوف اثبات کرده و کاری که او در این دو تیم انجام داد، از عهده هیچ مربی دیگری برنمی‌آید.
لژیونر مطرح فوتبال کشورمان در بوندسلیگای آلمان و باشگاه بایر لورکوزن همچنین مدعی شد که اگر خواسته‌های بردیف در جذب بازیکنان اجابت شود، می‌تواند تراکتور را صاحب مقام آسیایی کند.
آخرین بخش از صحبت‌های سردار آزمون نیز درخواست او از هواداران تراکتور برای حمایت از قربان بردیف بود و اطمینان داد که تیم محبوب پرشورها با این سرمربی به موفقیت خواهد رسید.
انتهای پیام/
آزمون: متقاعد کردن بردیف دشوار بود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار