مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبر داد:

احداث سلول دفن پسماندهای عادی‌شده پزشکی برای اولین بار در کشور

1398/08/25 - 12:40 - کد خبر: 6613 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از احداث سلول دفن مخصوص پسماندهای عادی شده پزشکی برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مهم ترین پروژه زیست محیطی شهرداری تبریز برگزار شد.

علیرضا اصغری در حاشیه این مراسم گفت: احداث سلول دفن مخصوص پسماند های عادی شده پزشکی برای اولین بار در سطح کشور، توسعه تصفیه خانه شیرابه پسماند های شهری، احداث سلول های دفن پسماند های شهری شماره دو و سه، آماده سازی سلول های دفن پسماند های شهری شماره سه و چهار و توسعه پروژه جنگل‌کاری اطراف مرکز دفن مهمترین پروژه های زیست محیطی در حوزه مدیریت پسماند شهرداری تبریز بود که عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

وی از عوامل مجموعه شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قدردانی کرد و گفت: «تبریز شهر همیشه تمیز» ثمره تلاش های بی وقفه و شبانه روزی پاکبانان است و ما توانسته ایم با تلفیق تخصص و پشت کار اولین و تنهاترین تصفیه خانه شیرابه به روش MBR را در کل کشور داشته باشیم و قدم به توسعه آن برداریم.

اصغری همچنین از احداث سلول های دو و سه دفن پسماند های شهری تبریز خبر داد و ادامه داد: در این عملیات سلول های دفن پسماندهای شهری چهار و پنج آماده سازی می‌شوند و برای سلامتی شهروندان سلول مخصوص دفن پسماندهای عادی شده پزشکی برای اولین بار در کل کشور نیز  احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

احداث سلول دفن پسماندهای عادی‌شده پزشکی برای اولین بار در کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار