خبر/

گپ فولادی، قدمی برای توسعه صنعت فولاد آذربایجان شرقی 

1401/03/30 - 09:58 - کد خبر: 66095 نسخه چاپی

نصر: سی و چهارمین گپ فولادی با حضور 88 شرکت فعال در عرصه صنعت فولاد در هتل کایا تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، منوچهر فولادی در گفتگو با آژانس خبری تحلیل نصر با اشاره به اینکه گپ فولادی از سال 90 با هدف ایجاد فضای کسب و کار حرفه ای برای توسعه بازار و خانواده فولاد قدم برداشت، گفت: امروز سی و چهارمین دوره از گپ فولادی در هتل کایا تبریز با حضور بیش از 85 شرکت و 188 نفر برگزار شد.
وی با بیان اینکه گپ فولادی فضایی متفاوت تر از سمینار ها و نمایشگاه ها و... ایجاد می کند، افزود: در این جلسات گفتگوهایی سازنده، کاملا b2b با حذف واسطه های و نگاهی آگاهانه و حرفه ای شکل می گیرد و بدور از فضای وعده ها و شعارهایی است که هیچ وقت محقق نمی شوند.


 
وی ادامه داد: هر فرد با وجودیت و ظرفیت های خودش با هم نوع خود ارتباط برقرار می کند و نیاز خود به تجهیزات، مواد اولیه، ماشین آلات را مطرح و فروشنده مورد نظر خود را پیدا می کند و یاارتباطی برای فروش محصول به صورت مستقیم با خریدار برقرار می کند.
بنیان گذار گپ فولادی با اشاره به اینکه این جلسات طی 11 سال و در 34 دوره که سه دوره آن در شهر تبریز برگزار شده است، گفت: گپ فولادی به دنبال کم کردن واسطه ها، ایجاد فضای رقابتی سالم، فرصت همکاری برای فعالان عرصه فولاد،  فضا سازی و شبکه سازی است و تا کنون درشهرهای مختلف همچون اصفهان، شیراز، تهران، مشهد و خوزستان و همچنین کشور چین، بغداد و اربیل نیز برگزار شده است و نقش موثری در گسترش صادرات و واردات فولاد داشته است.


 
وی اضافه کرد: در این جلسات هیچ انسان قدرتمندی با یک اهن فروش جز فرقی ندارد و همه در یک فضا فرصت همکاری و شبکه سازی دارند.
مدیرعامل شرکت فولاد اریا جام آوران با اشاره به اینکه آذربایجن شرقی ظرفیت بالایی در توسعه صنعت فولاد دارد و می تواند به عنوان قطب این صنعت شناخته شود، گفت: اصفهان 50 دهه مهد فولاد بوده و فولاد مبارکه و ذوب اهن چندین دهه فعالیت داشتند داشته است و با این حال رشد خوبی کرده است پس قطعا توسعه استانی با گپ ها، نمایشگاه ها، همایش ها و مشارکت شرکت های استانی ممکن می شود.
انتهای پیام/
گپ فولادی، قدمی برای توسعه صنعت فولاد آذربایجان شرقی  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار