رئیس هیات ووشو استان زنجان؛

زنجان قهرمان مسابقات ووشو بزرگسالان در البرز شد

1398/08/25 - 12:02 - کد خبر: 6604 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ووشو استان زنجان گفت: تیم زنجان در رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رامین موحدنیا امروز در گفت و گویی افزود: در این مسابقات که از روز چهارشنبه (۲۲ آبان ماه) به مدت سه روز به میزبانی البرز و در دو بخش تالو و ساندا مردان برگزار شد، تیم زنجان با کسب پنج نشان طلا و یک برنز برسکوی قهرمانی ایستاد.

وی، اظهار داشت: در این رقابت‌ها،  ۴۰۵ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم به مصاف هم رفتند و تیم‌های تهران الف و فارس به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

موحدنیا افزود: هادی اسلامی، محسن بابایی و امیر اسماعیلی به عنوان مربی، ورزشکاران اعزامی از زنجان را در این مسابقات هدایت و همراهی می کردند و غفار امانی از زنجان نیز به عنوان داور (بخش تالو) در امر قضاوت حضور داشت.

وی تصریح کرد: در بخش تالو این مسابقات، سیدمحمدحسینی سه طلا، توحید هدایت‌پور یک برنز و در دوئیلین تیمی نیز داوود بهرام‌خانی، رسول محمدلو و فرهاد احمدی به یک نشان طلا و افشین سلیمی نیز در بخش ساندا به یک مدال طلا، کسب کردند.

موحدنیا افزود: این مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در رقابت‌های آسیایی هندوستان که سال آینده برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

زنجان قهرمان مسابقات ووشو بزرگسالان در البرز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار