واکنش به مصاحبه شهردار منطقه 9 تبریز

1401/03/29 - 14:39 - کد خبر: 66033 نسخه چاپی

نصر: به دنبال انتشار مصاحبه ای با شهردار منطقه 9 تبریز، شرکت تعاونی خاص شماره دو کارکنان استاندار آذربایجان شرقی جوابیه ای به این اظهارات ارسال کردند.

به گزارش نصر، متن کامل این جوابیه به قرار زیر است:
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری- تحلیلی نصر
سلام علیکم
احتراما نظر به درج خبر در مورخ 28/03/1401 در آن پایگاه خبری تحت عنوان شهردار منطقه 9 عنوان کرد که با ذکر نام این شرکت همراه می باشد، خواهشمند است دستور فرمائید مطلب ذیل الذکر در اجرای قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی در آن پایگاه خبری درج گردد:
اولا: زمین های تحت مالکیت این تعاونی داخل در اراضی قریه چوان پلاک 15 اصلی بوده و به عبارت دیگر کاملا خارج از محدوده شهرداری منطقه 9 و شهرک خاوران واقع شده است.
ثانیا: با توجه به اینکه زمین های تحت مالکیت شرکت تعاونی در محدوده اراضی روستایی و با نوعیت و کاربری زراعی می باشد لذا این تعاونی در حال حاضر در زمینه امور مسکن و زمین با کاربری مسکونی فعالیتی نداشته و در قراردادهای ذیربط نیز به صراحت نوع زمین و نشانی و محل استقرار آن ذکر شده و هیچگونه اشاره ای به فاز 2 شهرک خاوران در آن نشده است. بر این اساس شایسته است شهردار محترم قبل از انجام مصاحبه با موضوع تخلفات و اعمال مجرمانه از ذکر نام و عنوان شرکت ها و اشخاص حقوقی به خصوص این شرکت جهت جلوگیری از ایراد خدشه به نام و شخصیت حقوقی آن استنکاف و قبلا نسبت به بررسی جامع موضوع و کسب اطلاعات لازم اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه توضیحات لازم و اصلاحیه خبر از ناحیه شهرداری محترم حق اقدام قانونی در این خصوص برای این شرکت محفوظ خواهد بود.

با تجدید احترام
کاظم کریمانی مدیرعامل
انتهای پیام/
 
واکنش به مصاحبه شهردار منطقه 9 تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار