خبر/

فرماندار میانه بر ارتقا بخشی به کیفیت زندگی مردم تاکید کرد

1401/03/29 - 14:39 - کد خبر: 66032 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه بر ضرورت ارتقای کیفیت زندگی مردم به ویژه از لحاظ اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی؛ سلامت زنان و خانواده شهرستان با اشاره به وجود کارگروههای مختلف اجتماعی در شهرستان گفت: این کارگروهها باید با همگرایی لازم؛ بدون جزیره ای عمل کردن و  موازی کاری؛ مکمل و تقویت کننده هم باشند.
وی اضافه کرد: در اجرای برخی طرح ها از جمله در طرح محله محور ایراداتی در شناسایی افراد واقعا مستحق و نیازمند قابل مشهود است که اطلاعات موجود باید از طریق پایگاهها و سمن ها مورد بازبینی و بررسی دقیق قرار گرفته و  اصلاح شود.
سعادتی در ادامه با بیان اینکه در طرح های بهزیستی و کمیته امداد نیازمند هماهنگی افراد، کارگروه‌ها و معتمدین محلات هستیم، خاطرنشان کرد: کمکها باید به توانمندسازی مددجویان منجر شودکه در این خصوص باید از ظرفیت خیرین محلی و شهرستانی بهره برده و منتظر اعتبارات دولتی نباشیم زیرا  اعتبارات محدود دولت مشکل را به صورت اساسی و ریشه ای رفع نخواهد کرد.
سعادتی بر لزوم تعیین اهداف به صورت گام به گام برای رسیدن به اهداف کلان تاکید کرد و افزود: نمی توان یکروزه به هدف آرمانی رسید بلکه نگرش واقع بینانه و پیگیری جدی لازم است تا به اهداف مورد نظر برسیم.
معاون سیاسی؛ اجتماعی فرماندار ویژه میانه نیز در این جلسه با بیان اینکه از سوی دستگاه های مربوطه هیچ برنامه‌ای در خصوص طرح های اجتماع محور و محله محور  به بخش‌های تابعه ارائه نشده افزود: باید در سریعترین زمان این کار انجام شود زیرا در بخش های شهرستان، مناطق محروم بیشتری وجود دارد.
فرید قشلاقی با اشاره به اینکه طبقه بندی شهری آسیب بزرگی بود که به جامعه وارد شد، تاکید کرد: باید در شهرها از قومی سازی و دسته بندی دوری کنیم تا بافت کلی جامعه متشکل از همه اقشار در یک محله و شهر از بین نرود.
انتهای پیام/
فرماندار میانه بر ارتقا بخشی به کیفیت زندگی مردم تاکید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار