رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز مطرح کرد:

ضرورت نوسازی پاساژ امت تبریز/ سازه های ناایمن شهر تهدیدی برای کسبه و مردم 

1401/03/29 - 12:54 - کد خبر: 66006 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز به لزوم بازسازی سازه های ناایمن شهر و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این خصوص اشاره کرد. 

به گزارش نصر، علیرضا نوای باغبان در صحن علنی شورای اسلامی تبریز با اشاره به ناایمن بودن برخی ساختمان های قدیمی تبریز، گفت: این سازه های ناایمن نیازمند بازسازی و نوسازی دارند. 
وی افزود: یکی از این سازه های نا ایمن پاساژ بزرگ امت است که یکی از قدیمی ترین ساختمان ها و مراکز تجاری، خدماتی و فروش در تبریز است و اکنون کاملا ناایمن و آسیب پذیر شده است. 
وی با بیان اینکه این ساختمان نیازمند نوسازی است، ادامه داد: با این حال، اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فقط  برای احداث دو و نیم طبقه در سازه جدید، مجوز صادر کرده است. 
این عضو شورا ادامه داد: اصناف و کسبه پاساژ امت، آمادگی کامل خود برای نوسازی این مجتمع را اعلام کرده اند، اما محدودیت اعمال شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان، مانع از عملیاتی شدن این طرح و اقدام ضروری شده است. 
باغبان در بخش دیگری از سخنان خود از شهردار تبریز خواست با انجام رایزنی های بین بخشی با مدیرکل میراث فرهنگی استان، زمینه را برای تسهیل این موضوع و صدور مجوزهای لازم فراهم کند.
انتهای پیام/
ضرورت نوسازی پاساژ امت تبریز/ سازه های ناایمن شهر تهدیدی برای کسبه و مردم  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار