عضو تیم ملی هاکی ایران:

اردوهای تیم ملی ایران امیدوار کننده است

1401/03/28 - 21:38 - کد خبر: 65962 نسخه چاپی

نصر: عضو تیم ملی هاکی ایران گفت: امیدوارم با کسب مقام از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بازگردیم.

به گزارش نصر، سجاد ممی زاده، عضو تیم ملی هاکی ایران که در ۱۳ سال حضور خود در این رشته ورزشی توانسته با تیم ملی ایران مقام سوم آسیا را کسب کرده است، در گفتگو با نصر در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: متاسفانه پس از شیوع بیماری کرونا در جهان، در آستانه حضور در مسابقات جام جهانی بلژیک این رقابت ها کنسل شد و تا کنون برگزار نشده است. هم اکنون نیز تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد ماه در کشور تایلند برگزار می شود، آماده می شود.
وی در ادامه افزود: برای حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا چندین اردو برگزار شده است که هنوز دو یا سه مرحله اردو دیگر پیش رو داریم و امیدوارم دست پر از این رقابت ها باز گردیم.
ملی پوش هاکی ایران که به عنوان لژیونر در لیگ ترکیه حضور دارد، در خصوص تیم باشگاهی خود اظهار داشت: امسال در تیم اسپور ترکیه حضور داشتم که در سوپر لیگ ترکیه که با ۱۲ تیم برگزار می شود، تیم ما توانست مقام پنجم را کسب کند.
وی همچنین با اعلام رضایت از اردوهای تیم ملی ایران گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های منظم مربی و کادر فنی تیم ملی وضعیت خوبی سپری کردیم که امیدواریم با ادامه این روند با نتیجه قابل قبولی از تایلند بازگردیم.
ممی زاده در خصوص برخی مشکلات خود که در گذشته برایش ایجاد شده بود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه اکثر مشکلاتم با حضور آقای ستوده نژاد به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان حل شده است و با حمایت هایشان انرژی مضاعفی را در ورزشکاران ایجاد کرده اند. البته هیات هاکی استان نیز از لحاظ سخت افزاری کمک حال بازیکنان شدند و بایستی از آنان قدردانی کنم.
عضو تیم ملی هاکی ایران در پایان با تقدیر از شهرداری تبریز گفت: از شهردار و اعضای محترم شورای شهر که در این دوره تمرکز بیشتری روی ورزش دارند تشکر کنم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
اردوهای تیم ملی ایران امیدوار کننده است حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار