خبر/

انتخابات کمیته ملی المپیک، بهانه‌ای برای عزل و نصب‌های بی‌مورد

1401/03/28 - 17:07 - کد خبر: 65942 نسخه چاپی

نصر: اتفاقاتی در کمیته ملی المپیک و نهادهای زیرمجموعه‌اش در حال رخ دادن است که بی‌ارتباط با انتخابات مهرماه نیست.

به گزارش نصر، ورزش کشور از گذشته تا به امروز تحت تأثیر بسیاری از تصمیمات غیرفنی و مصلحت اندیشانه قرار گرفته؛ تصمیماتی که لطمات زیادی را به دنبال داشته است اما همچنان می‌توان آن را در سطوح مختلف ورزش به وفور مشاهده کرد.
در حال حاضر این تصمیمات برای عزل و نصب افراد در مجموعه کمیته ملی المپیک و نهادهای وابسته به آن رسوخ کرده و انتصاب رامین طباطبایی به عنوان مشاور و سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی کمیته ملی المپیک مصداق همین موضوع است.
از طرفی شنیده می‌شود به واسطه انتخابات کمیته ملی المپیک به برخی مسئولان کمیته و آکادمی ملی فشارهایی وارد شده تا از سمت‌های خود کناره‌گیری کنند. در حالی که تنها حدود سه ماه تا زمان انتخابات کمیته ملی المپیک باقی مانده تلاش برای عزل و نصب‌های بی‌مورد عجیب به نظر می‌رسد.
جالب اینکه در یکی از این تلاش‌ها یکی از مسئولان آکادمی ملی المپیک برای استعفا تحت فشار قرار گرفته است. شاید ارتباط خوب این فرد با فدراسیون‌ها باعث شده برخی احساس خطر کنند و حضور او در آکادمی ملی المپیک را برنتابند. این موضوع شامل حال یکی از مسئولان ارشد کمیته ملی المپیک هم شده است و احتمال دارد وی نیز بالاجبار از سمت خود کناره‌گیری کند.
انتهای پیام/
 
 
انتخابات کمیته ملی المپیک، بهانه‌ای برای عزل و نصب‌های بی‌مورد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار