مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حضور سخنران حاشیه‌دار در نشست نظامی پژوهی منتفی شد

1401/03/28 - 16:31 - کد خبر: 65931 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از منتفی شدن حضور یکی از سخنرانان حاشیه‌دار در دومین نشست علمی نظامی پژوهی در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سید قاسم ناظمی در مورد حاشیه‌های به وجود آمده ناشی از دعوت یکی از سخنرانان به دومین نشست علمی نظامی پژوهی در تبریز که سابقه هتاکی به فرهنگ و ادب آذربایجان را داشته است، توضیح داد: این مراسم توسط موسسه پژوهشی حکیم نظامی تبریز برنامه‌ریزی شده است و اداره کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی فقط سالن نشست را در اختیار این موسسه قرار داده و طبیعتاً مسئولیت برگزاری نشست و دعوت مهمانان هم بر عهده آنها بوده است.
وی افزود: موسسه پژوهشی حکیم نظامی همزمان با برگزاری این نشست، آقای قطب الدین صادقی را جهت سخنرانی در دومین نشست نظامی پژوهی تبریز دعوت کرده بود که متاسفانه پیش از این به واسطه برخی اظهارات نادرست و حاشیه‌ای، سابقه خوبی در اذهان عمومی مردم آذربایجان نداشته و همین موجب بروز واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی و محافل فرهنگی شده بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: حضور آقای صادقی در دومین نشست علمی نظامی پژوهی که فردا در سالن آمفی تئاتر مجتمع سینمایی 22 بهمن برگزار می‌شود، منتفی شده است.
انتهای پیام/
حضور سخنران حاشیه‌دار در نشست نظامی پژوهی منتفی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   علی   سال پیش  

دعوت از این شخص گستاخ واقعا نهایت بد سلیقگی بود
پژوهشیار