خبر/

آسفالت‌ریزی ۴ هزار و ۶۰۰ تنی شهرداری تبریز در هفته گذشته

1401/03/28 - 14:45 - کد خبر: 65909 نسخه چاپی

نصر: در هفته ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع چهار هزارو ۶۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش نصر، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.
شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد سهل‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.
حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته چهارم خرداد داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱
طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد.

منطقه ۲
شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۱۲۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده‌سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.
بر همین اساس کوچه فروردین واقع در آبرسان، روی دال‌های بتنی گلگشت به آبرسان، میرداماد بینش هشت متری چهارم بینش در میرداماد و ۱۰ متری چهارم زعفرانیه آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳
طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۳۰۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.
از این میزان ۲۴۰ تن آسفالت ریزی در معابر خیابان های طالقانی، منظریه، نیایش تا ترمینال صورت گرفته است.
همچنین ۶۰ تن آسفالت نیز به منظور لکه گیری معابر توسط واحد خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ انجام یافت.

منطقه ۴
در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۴۳۴ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.
آسفالت ریزی کوی اسلامی خیابان پاسداران، کوچه شهید پوراکبر خیابان پاسداران، کوچه وظیفه دان خیابان حکم آباد و کوچه شهید ابدزنده خیابان بهار از جمله اقدامات این منطقه طی هفته گذشته بود.

منطقه ۵
بر همین اساس شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز نسبت به آسفالت‌ریزی ۴۵۲ تنی اقدام کرده است. این منطقه در محدوده‌های مختلفی اعم از کوی گاز باغمیشه، خیابان علامه امینی بارنج و... عملیات آسفالت‌ریزی را به انجام رساند.

منطقه ۶
شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۶۷ تن آسفالت معابر این منطقه را آسفالت ریزی کرده است.
از این میزان ۴۰ تن توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه به منظور آسفالت ریزی کوی پونه شنب غازان بکار گرفته شد و همچنین معاونت خدمات شهری این منطقه نیز با ۲۷ تن آسفالت نسبت به لکه گیری معابر اقدام کرد.
کوچه ۸ متری سوم کوی قدس، ورودی اول آناخاتون، کوچه‌های ناصح ۱ و ۲ خیابان خطیب، کوچه زیبا در دامپزشکی شهرک امام مابین بلوک های ۸۳,۸۲,۸۶ طی این هفته توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز آسفالت ریزی شد.

منطقه ۷
شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۱۲۸ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.
مسیر  چشمه باشی رواسان با آسفالت ریزی ۱۰۰ تنی، عمده‌ترین آسفالت‌ریزی این منطقه طی هفته گذشته را به خود اختصاص داد.
مسیر اصلی اخمقیه و کوچه حسینیه، رواسان جنب بهداشت و کوی ۱۳ آبان، زیر سازی کاتر زنی مسیر رسالت، کاتر زنی و زیر سازی آسفالت کوی مختاروند رسالت و همچنین کاتر زنی لکه گیری کوی شهریار رواسان دیگر اقدامات این منطقه در حوزه آسفالت به شمار می رود.

منطقه ۸
شهرداری منطقه ۸ تبریز هم با ۳۲۰ تن آسفالت ریزی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرد.
لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در کوچه‌های کلکته‌چی، حصار، شهید کاربالا، عزب دفتریلر، چاووشان، چشمه و...از جمله اقدامات این منطقه به شمار می‌رود.

منطقه ۹
شهرداری منطقه ۹ تبریز هم آسفالت ریزی ۲ هزار و ۴۵ تنی را برای هفته گذشته در برنامه کار خود قرار داد.
بر این اساس بلوار شهدای سلامت این منطقه با ۱۸۵۵ تن آسفالت ریزی اساسی شد و ۱۹۰ تن نیز در دیگر نقاط این منطقه آسفالت دستی توزیع شد.

منطقه ۱۰
در این بین شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۳۶۵ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داد که این آسفالت‌ریزی‌ها در کوچه شهید ارشد بیرقی اول و دوم در خیابان اصولی و کوی شهید نوروزی واقع در خیابان شمس تبریزی انجام یافت.
انتهای پیام/
آسفالت‌ریزی ۴ هزار و ۶۰۰ تنی شهرداری تبریز در هفته گذشته نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   مرتضی   سال پیش  

آدم توی خیابونهای مشهد که رانندگی میکنه از آسفالت خیابون‌ها لذت می بره، آخه تبریز چرا اینقدر آسفالت فاجعه است؟

پاسخ   قلی   سال پیش  

از وضعیت اتوبان (زمین شخم ) پاسداران چه خبر؟؟
پژوهشیار