دبیر سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی؛

اعضای ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان مشخص شد

1401/03/28 - 13:38 - کد خبر: 65897 نسخه چاپی

نصر: دبیر سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان از مشخص شدن اعضای ستاد برگزاری و چارت تشکیلاتی این دوره از تور خبر داد.

به گزارش نصر، حسن دهقان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر تور، جواد امان زاده، معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان جانشین مدیر تور، قادر میزبانی، قهرمان چندین دوره تور دوچرخه سواری و مشاور رئیس فدراسیون به عنوان مشاور عالی تور، ناصر هوشیار، دبیر هیأت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی به عنوان رئیس کمیته فنی و اجرایی و جابر اسدی، رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس کمیته حراست و امنیت، انتخاب و معرفی شدند.
وی اضافه کرد: همچنین امیر تقی زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و روابط عمومی،  حسن دباغی نژاد شاطری، مسئول اموال اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی، مهرداد منصوری نیا به عنوان رئیس کمیته آنتی دوپینگ، نادر پورحسن به عنوان کمیته هماهنگی پزشکی، علی اکبر عبدل زاده رئیس کمیته بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان رئیس کمیته بین الملل، سرهنگ غلامرضا زینالی به عنوان رئیس کمیته پلیس،  مهدی اصل لاهیجانی مسئول امور مالی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس کمیته امور مالی تور و فرزاد عباسزاده، کارشناس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس کمیته دبیرخانه انتخاب شدند.
سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان پس از دو سال وقفه به علت همه گیری کرونا، هفتم تا یازدهم مهرماه سال جاری برگزار می شود اما هنوز مسیر مراحل پنجگانه آن مشخص نشده است.
سی و چهارمین دور این تور مهرماه سال ۹۸ و در پنج مرحله وبه مسافت ۸۷۷ کیلومتر برگزار شد و ۸۰ رکابزن از ۱۴ تیم داخلی و خارجی در این دور رقابت کردند.
در نخستین مرحله از این دوره دوچرخه ‌سواران مسیر ۱۴۸ کیلومتری تبریز- منطقه آزاد ارس را رکاب زدند و در مرحله دوم، مسیر ۱۸۰ کیلومتری منطقه آزاد ارس به خوی را طی کردند.
دوچرخه سواران در مرحله سوم، مسیر ۱۶۳ کیلومتری ارومیه به تبریز،  در مرحله چهارم مسیر ۱۹۸ کیلومتری تبریز به سرعین و در مرحله پنجم و پایانی مسیر ۱۸۸ کیلومتری سرعین- تبریز را رکاب زدند.
یکی از نقاط قوت این دوره از تور حضور پرتعداد تیم های خارجی بوده به طوری که مالزی با دو تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس و بلژیک هر کدام با یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند و چهار تیم نیز از ایران حضور داشتند.
انتهای پیام/
اعضای ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان مشخص شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار