نماینده مردم اهر و هریس خبر داد:

بهره برداری از پروژه بزرگراه «اهر-تبریز» تا پایان مهرماه سالجاری

1401/03/27 - 14:17 - کد خبر: 65832 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان مهرماه سالجاری پروژه بزرگراه «اهر-تبریز» به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده در بازدید از بزرگراه «اهر-تبریز» اظهار کرد: اکنون پیشرفت فیزیکی و عملیات این بزرگراه در حال تکمیل بوده و ساخت نواقصات آن از جمله پل زیرگذر و روگذر سه راهی هریس، نصب گاردریل، خط کشی مسیر و احداث دوربرگردان‌ها نیز همراه این پروژه در حال اجرا است و تا پایان مهرماه سعی خواهیم کرد این بزرگراه بدون نواقص به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه پایان سریع پروژه بزرگراه اهر-تبریز یکی از مطالبات مهم و به حق مردم منطقه است، گفت: تاکنون ۸۶/۵ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی ۳/۵ کیلومتر دیگر آن در گردنه گویجه بئل در حال انجام است.
محرم زاده در خصوص پیشرفت ساخت تقاطع غیر هم سطح شهرستان هریس نیز افزود: این تقاطع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال اجرا است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.
وی همچنین گفت: برای اجرای قطعه ۲-ب، محدوده سه راهی بیلوردی تا سه راهی خواجه حدود یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده که در ادامه برای رفع نواقصات و اتمام این محدوده نیز به حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پیگیر این موضوع هم هستیم.
محرم زاده در پایان از چهارخطه شدن بزرگراه «اهر-تبریز» در اینده نزدیک نیز خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت ویژه و گردشگری این منطقه و قرار گرفتن این بزرگراه در مسیر طرح آتی آزاد راه تبریز-اهر- بیله سوار به جمهوری آذربایجان، یکی از برنامه‌های اساسی چهارخطه کردن این مسیر می‌باشد.
انتهای پیام/
بهره برداری از پروژه بزرگراه «اهر-تبریز» تا پایان مهرماه سالجاری خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار