عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز خبر داد: 

فستیوال معماری معاصر ایران در تبریز برگزار می‌شود / نمایش آثار فاخر ایرانی در فستیوال معماری 

1401/03/27 - 13:44 - کد خبر: 65831 نسخه چاپی

نصر: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز گفت: این فستیوال بسیار قدرتمند تر از برنامه های مشابه قبلی و برای اولین بار در تبریز برگزار می‌شود که تمامی شرکت ها آثار خود را بصورت گالری "آثار فاخر معماری معاصر ایران" به نمایش خواهند گذاشت. 

به گزارش نصر، "حبیب شاه حسینی" در گفتگو با خبرنگار نصر در رابطه با برگزاری فستیوال معماری معاصر ایران که در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: در این فستیوال بهترین معمار های تبریز و ایران حضور خواهند داشت.
وی افزود: طراح مجتمع سینمایی ملت، مسجد ولیعصر تهران، پروژه ساختمان شریفی ها و... از چهره های مطرح معماری و آقایان صفامنش و منصوری بعنوان سخنران در این برنامه حضور خواهند داشت.
شاه حسینی گفت: مدت ها است که چنین جمع معماری نه تنها در تبریز بلکه در تهران هم جمع نشده بود.
وی درباره نحوه اجرای این برنامه، توضیح داد: یک سری از پروژه دفاتر بصورت پوستر ارائه و در آخرین روز برنامه در ارتباط با مسائل هویتی و مشکلات معماری که کشور ما اکنون با آن ها مواجه است سخنرانی خواهد شد. 
وی تاکید کرد: هیچ کدام از پروژه ها نمای کلاسیک و رومی نخواهند داشت، نما های مدرن و امروزی و نما هایی که در حقیقت فکری پشت آن ها است در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. 
وی ادامه داد: فستیوال روز یکشنبه 29 خرداد به مدت سه روز تا 31 خرداد سه شنبه از ساعت 15 الی 20 در محل مجتمع رفاهی پتروشیمی بصورت عمومی برگزار خواهد شد. 
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز در پایان خاطرنشان کرد: این فستیوال بسیار قدرتمند تر از برنامه های مشابه قبلی و برای اولین بار در تبریز برگزار می‌شود که تمامی شرکت ها آثار خود را بصورت گالری "آثار فاخر معماری معاصر ایران" به نمایش خواهند گذاشت. 
انتهای پیام/
فستیوال معماری معاصر ایران در تبریز برگزار می‌شود / نمایش آثار فاخر ایرانی در فستیوال معماری  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار