با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی صورت گرفت/

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک اداره کل میراث فرهنگی و راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

1398/01/29 - 11:58 - کد خبر: 658 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک ما‌بین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش نصر، این تفاهم نامه دوجانبه صبح امروز ۱۱ فروردین ماه ۹۸ با حضور مدیران کل میراث فرهنگی و  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با محوریت طراحی و نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در محورهای مواصلاتی استان در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری منعقد شد.

"مرتضی آبدار" مشارکت و بهره برداری متقابل از  ظرفيت های طرفين در عرصه فعاليت هاي مرتبط با حوزه گردشگري را از مهم ترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: این تابلوهای راهنما، نقش موثری در راهنمای گردشگران دارند و باتوجه به ظرفیت های گردشگری تاریخی و طبیعی می بایست دسترسی به گردشگران را به این اماکن در جای جای استان تسهیل نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان نظارت و تایید عملیات نصب و بهره بهره برداری از تابلو ها براساس استانداردها، اعلام لیست نقاط و اماکن مورد نظر و همچنین محتوای تابلو ها را از دیگر مفاد مورد تاکید در این تفاهم نامه عنوان کرد.

آبدار با بیان اینکه این تفاهم نامه در 6 ماهه نخست سال جاری اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: با برگزاری جلسات مشترک بین نمایندگان دو طرف، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای اولویت بندی نصب تابلوهای راهنمای گردشگری  در محورهای مواصلاتی، مورد بررسی قرار گرفته و هدف گذاری پیشرفت کار براساس فوریت ها و الزامات موجود انجام خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه امضای این تفاهم نامه معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری استان از طریق نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده های استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک اداره کل میراث فرهنگی و راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار