معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

آذربایجان شرقی آماده همکاری با سرمایه گذاران خارجی

1401/03/26 - 17:11 - کد خبر: 65798 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرایط و زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم است.

به گزارش نصر، محمد کلامی در دیدار با هیأت سرمایه‌گذار چینی، با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان خاطرنشان کرد: استانداری آذربایجان شرقی آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران خارجی در زمینه های مختلف است. وی با اشاره به قابلیت‌های آذربایجان شرقی در حوزه‌های مختلف، گفت: وجود منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در استان شرایط خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم استان دسترسی به زیرساخت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی است که این مزیت مهم امکان برقرای ارتباط با کشورهای حوزه اوراسیا و قفقاز را فراهم ساخته است. وی گفت: در چارچوب قرارداد و تفاهم‌نامه جمهوری اسلامی ایران با چین، حضور سرمایه‌گذاران چینی فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی استان است و از این همکاری‌ها استقبال می‌کنیم.
سرپرست هیأت سرمایه‌گذار چینی هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در تبریز، گفت: ما در حوزه ساخت‌وساز، حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی، بهره‌برداری از معادن آهن و مس و احداث تصفیه‌خانه توانمندی‌ بالایی داریم و آماده همکاری با آذربایجان شرقی در زمینه‌های مختلف هستیم. فانگ ین خواستار اعلام طرحهای اولویت‌دار استان برای بررسی امکان سرمایه‌گذاری و تعیین نقشه راه همکاری با آذربایجان شرقی شد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی آماده همکاری با سرمایه گذاران خارجی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار