رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

دستور «رئیسی» به سازمان غذا و دارو درباره بررسی افزایش قیمت ها

1401/03/26 - 14:00 - کد خبر: 65778 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از دستور رئیس جمهور به مسئولان سازمان غذا و دارو برای پیگیری افزایش قیمت دارو، خبر داد.

به گزارش نصر، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، ضمن انتقاد از افزایش قیمت دارو، گفت: بنده در جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا به درباره افزایش قیمت دارو با رئیس جمهور مطرح کردم و رئیس جمهور به سازمان غذا و دارو دستور داد تا مسئله افزایش قیمت دارو را پیگیری کند.
وی افزود: بنده در جلسه ستاد مقابله با کرونا مستندات افزایش سه الی چهار هزار قلم دارو که بخشی از آن در سال گذشته و برخی در سال جاری افزایش داشتند را به رئیس جمهور ارائه کردم تا کار کارشناسی در رابطه با این مسئله انجام شود و بتوان راهکاری برای افزایش قیمت دارو پیدا کرد.
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: در راستای دستور رئیس جمهور ، جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت، مسئولان سازمان غذا و دارو و همچنین بنده با هدف بررسی افزایش قیمت داور تشکیل شد که قرار شد، مسئولان این سازمان ظرف دو هفته افزایش قیمت دارو را ارزیابی و گزارشی ارائه دهد تا این جمع‌بندی به رئیس جمهور ارائه شود.
شهریاری اضافه کرد: علاوه بر این بنده در رابطه با افزایش قیمت دارو به رئیس جمهور نامه نوشتم و خواستار رسیدگی به این موضوع شدم.
نماینده زاهدان در مجلس با تاکید بر اینکه قطعا مجلس موضوع افزایش قیمت دارو را پیگیری خواهد کرد، گفت:مجلس در این زمینه قانون مصوب کرده که پرداختی مردم در رابطه با دارو و خدمات درمانی نباید نسبت به شهریور سال گذشته افزایش یابد که بر اجرای این مصوبه هم نظارت خواهد کرد.
انتهای‌ پیام/
دستور «رئیسی» به سازمان غذا و دارو درباره بررسی افزایش قیمت ها خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار