رییس سازمان بسیج مستضعفان:

تشکیل محلات اسلامی در کشور در محوریت تحقق دولت اسلامی قرار دارد

1401/03/26 - 13:16 - کد خبر: 65762 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان بسیج مستضعفیان با اشاره به سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج برای پیاده سازی گام دوم انقلاب و تحقق دولت اسلامی، گفت: در این راستا تشکیل محلات اسلامی در سطح کشور در محوریت این برنامه قرار دارد.

به گزارش نصر، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفیان در نشست شورای محلات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تحقق محله اسلامی جزو چشم‌اندازهای بسیج بوده و زمینه و بسترساز فراهم شدن عمومی این مهم است.
وی با بیان این‌که بسیج نقش‌آفرینی مهمی در تحقق دولت و محلات اسلامی دارد، اظهار داشت: مسیر نمود تحقق مردم سالاری اسلامی بوده و به عنوان پیش قراول مسیر انقلاب است.
سردار سلیمانی، با اشاره به تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان بعد از صدور بیانیه، در دیدار با مردم آذربایجان، مردم این دیار را مخاطب قرار داده و تحقق این سند را مطالبه فرمودند.
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور نیز در این جلسه گفت: ۵۰ هزار محله در سطح کشور برای تشکیل محلات اسلامی هدف گذاری شده است که با محوریت مساجد و پیگیری های پایگاه های بسیج برادران و خواهران تشکیل می شود.
سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابااحمدی، افزود: از این تعداد، امسال ۱۱ هزار و ۳۳۰ محلات اسلامی در سطح کشور اجرا می شود که سهم آذربایجان شرقی ۶۱۹ محلات اسلامی است.
عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: در صورت تعریف نقشه های دقیق این طرح، قرارگاه های بسیج محلات در این استان می توانند در مدت دو تا سه سال هویت محلات را احیا کنند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب، آذربایجان شرقی را مورد مخاطب قرار داده است، افزود:  
طرح محله اسلامی امسال در ۱۱ هزار و ۳۳۰ محله کشور اجرا می شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با اجرای این طرح در پی تسهیل‌گری و فراهم کردن بستر حضور هر چه بیشتر مردم در تحقق دولت اسلامی است.
به گفته معاون بسیج محلات و مساجد سازمان بسیج مستضعفین ۵۰ هزار محله در طرح محله اسلامی با محوریت مساجد هدفگذاری شده است.
انتهای پیام/
 تشکیل محلات اسلامی در کشور در محوریت تحقق دولت اسلامی قرار دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار