مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

تکریم مقام معلم رویکرد اصلی آموزش و پرورش در اسکان تابستان است

1401/03/26 - 12:02 - کد خبر: 65743 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به مسئله تکریم معلم در اسکان اشاره کرد و گفت: یکی از فرصتهای مناسب برای ارزش گذاری و احترام به مقام معلم، پذیرش و خَلق امکانات حداکثری برای ایشان در ستادهای اسکان است.

به گزارش نصر، علیرضا صیادی در اولین جلسه توجیهی ستاد اسکان تابستان 1401 اظهار کرد: به واسطه توسعه‌ی امکانات رفاهی و خدماتی آموزش و پرورش استان در سال‌های اخیر، شاهد حضور قابل توجه میهمانان و گردشگران در آذربایجان شرقی هستیم. وی بیان کرد: نحوه پذیرش و برخورد عوامل اجرایی در راستای ایجاد رضایتمندی حداکثری میهمانان باشد.
صیادی در پایان سخنان خود افزود: نظارت و ارزیابی بخشهای مختلف در ارتقاء کیفیت خدمات، تعیین کننده بوده و مورد تاکید است.
همچنین معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز پر این جلسه گفت: تمامی نکاتی که منجر به اقامت خوش و به یادماندنی برای میهمانان لازم است باید مد نظر باشد. کیانوش عطایی بیان کرد: برای تحقق اهداف این حوزه مشارکت و همراهی تمامی بخشهای درون و برون سازمانی ضروری است.
وی، ایجاد رضایتمندی حداکثری میهمانان را از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش در بحث اسکان دانست.
در ادامه تورج کوهی، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز آمار اسکان نوروزی امسال را دو هزارو 421 خانوار با جمعیت هفت هزارو 778 نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد. وی همچنین گفت: به غیر از تبریز، جلفا و بستان آباد و سراب بیشترین پذیرش را در نوروز امسال به خود اختصاص دادند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، کوهی در پایان تاکید کرد: طرح اسکان تابستان از آخر خرداد تا ۱۵ شهریور در مراکز رفاهی و اقامتی انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
تکریم مقام معلم رویکرد اصلی آموزش و پرورش در اسکان تابستان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار