تکرار اشتباهات فصل گذشته با قربان بردیف؛

ستوان یکم ارتش شوروی در راه تراکتور

1401/03/25 - 21:48 - کد خبر: 65701 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در حالی در آستانه عقد قرارداد با قربان بردیف ترکمنستانی قرار دارد که این انتخاب نمونه عینی عدم احترام باشگاه به نظر کارشناسان و هواداران تراکتور بود.

به گزارش نصر، چند روز پیش نام یک مربی کم نام و نشان و نه چندان معروف دیگری  به نام قربان بردیف برای نخستین بار از رسانه باشگاه تراکتور به عنوان سرمربی فصل گذشته منتشر شد که این انتخاب نمونه عینی عدم توجه و احترام مسئولان باشگاه به هواداران تیمش بود؛ هوادارانی که با خون و دل و حداکثر حمایت خود از تیم محبوبشان، بار دیگر ناجی تیم بحران زده تراکتور از سقوط به لیگ یک شدند.
این انتخاب در حالی صورت گرفت که این تیم بارها با انتخاب اشتباه سرمربی ضربات سنگینی خورد و مقابل هر تیم قوی و ضعیفی تحقیر شد. 

قربان بردیف کیست؟ 
قربان بردیف، ستوان یکم ارتش شوروی و مربی ۷۰ ساله اهل ترکمنستان است که در دوران بازیگری خود مطابق انتظار نتوانسته بود کاری از پیش ببرد و معروف ترین تیمی که در آن حضور داشت، تیم غیرت قزاقستان بود و پس از پایان دوران بازیگری، دوران مربی گری خود را در کشور قزاقستان ادامه داد و بعد ها هدایت تیم ملی ترکمنستان را بر عهده گرفت. البته تنها دوران طلایی این مربی ترکمن به حضورش در تیم روبین کازان و روستوف روسیه بر می گردد که نزدیک ۲ دهه در این تیم حضور داشته و ماحصل آن کسب ۲ قهرمانی لیگ برتر روسیه و یک قهرمانی در جام حذفی بوده است که کسب این عناوین سبب شد تا در سال ۲۰۰۹ وی به عنوان مربی برتر روسیه دست یابد. البته این مربی تنها به واسطه سردار آزمون برای ایرانیان شناخته شده است و مدتی سرمربی این بازیکن در روسیه بوده است و بنظر می رسد به علت ارتباط نزدیک مالک تراکتور با مسئولان فوتبال روسیه، این مربی به تیم تبریزی معرفی شده است.
با این حال این مربی ترکمن که دهمین مربی خارجی تراکتور محسوب می شود، با وجود استقبال هواداران از ساغلام ترکیه ای، تحت فشار هواداران قرار خواهد گرفت و در صورت حضور بر روی نیمکت تراکتور وظیفه سنگینی بر عهده خواهد داشت. 
البته در این بین نباید از کوتاهی و کم کاری مسئولان تراکتور هم چشم پوشی کرد؛ چراکه با وجود خرید های بزرگ دیگر تیم های لیگ برتری، این تیم هنوز تکلیف مربی خود را مشخص نکرده و پیش بینی می شود این تیم همانند فصل گذشته با بازیکنان ضعیف و فرسوده خود در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد یافت. 
همچنین گفتنی است هیچکدام از مسئولان تیم تراکتور به تلفن هیچ خبرنگاری پاسخگو نمی باشند و در خلوت خود تیشه به ریشه این تیم پرهوادار تبریزی می زنند.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
 ستوان یکم ارتش شوروی در راه تراکتور حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار