رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی؛

مربی و دو ملی‌پوش مراغه‌ای به اردوی تیم‌ملی سپک‌تاکرا دعوت شدند

1401/03/25 - 14:24 - کد خبر: 65649 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی گفت: غلامرضا عبدی به عنوان مربی و ساسان ملک‌نژاد و امیر شبستری‌فام به عنوان بازیکن به عنوان نمایندگان استان به اردوی تیم‌ملی زیر ۲۳ سپک‌تاکرا کشورمان دعوت شدند.

به گزارش نصر، علی حسن‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: اردوی تیم‌ملی زیر ۲۳ کشورمان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ تایلند از ۲۵ خردادماه تا پنج تیرماه امسال به میزبانی استان گیلان شهرستان رشت برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: پیام‌شیرعلی از گیلان به عنوان سرمربی، غلامرضا عبدی از آذربایجان‌شرقی به عنوان مربی و جواد آجودانی از گلستان به عنوان سرپرست در این اردو مسئولیت تمرین ۱۲ بازیکن زیر ۲۳ تیم‌ملی را عهده‌دار هستند.
حسن پور خاطرنشان کرد: آذربایجان‌شرقی جزء استان‌هایی است که بیشترین تعداد ملی‌پوش را در تیم‌ملی دارد.
وی ادامه داد: غلامرضا عبدی مربی مراغه‌ای تیم‌ملی هم‌اکنون به عنوان رئیس کمیته سپک‌تاکرای استان فعالیت می‌کند و از جمله تاثیرگذارترین و فعال‌ترین مربی کشوری این رشته ورزشی است که سال‌هاست‌ در رده‌های مختلف تیم‌ملی حضور دارد.
آذربایجان‌شرقی و شهرستان مراغه یکی از قطب‌های ورزشی سپک‌تاکرا است و بازیکنانی بسیاری را در رده‌های مختلف سنی در دو بخش بانوان آقایان به تیم‌های ملی کشورمان معرفی کرده است.
انتهای پیام/
مربی و دو ملی‌پوش مراغه‌ای به اردوی تیم‌ملی سپک‌تاکرا دعوت شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار