مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

بازگشت نرخ محصولات دو کارخانه لبنی متخلف به قیمت‌های مصوب

1401/03/24 - 18:40 - کد خبر: 65565 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از بازگشت نرخ محصولات دو کارخانه لبنی متخلف به قیمت‌های مصوب خبر داد.

به گزارش نصر، مسعود امراللهی در بازدید از قیمت محصولات لبنی دو کارخانه گران‌فروش لبنی افزود: کارخانه لبنی می ماس قیمت ماست ۵۰۰ گرمی خود را با قیمت ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان، ماست دبه‌ای را ۵۸ هزار تومان و شیر کامل پرچرب را ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رساند.
وی اضافه کرد: کارخانه دامداران نیز ماست ۲.۵ کیلوگرمی پرچرب  ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت شیر کامل را ۲۱ هزار تومان عرضه می‌کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: طبق نرخ مصوب، قیمت هر کیلوگرم ماست ۹۰۰ گرمی پرچرب  ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، ماست ۵۰۰ گرمی ۱۰ هزار و ۸۳۳ تومان، ماست دبه‌ای  ۴۷ هزار و ۷۰۰ تومان، ماست ۲.۵ کیلوگرمی پرچرب  ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان، شیر کامل پرچرب ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان است.
امراللهی با تاکید بر اینکه به طور مجدد بازرسین به کارخانه‌های لبنی مراجعه می‌کنند گفت: طی یک تا  دو روز آینده بار با قیمت‌های مصوب در سطح بازار عرضه شود. 
وی افزود: علاوه بر بازگشت قیمت‌ها برخی محصولات لبنی به نرخ‌های مصوب پرونده این کارخانه‌های برای رسیدگی و اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
انتهای پیام/
 بازگشت نرخ محصولات دو کارخانه لبنی متخلف به قیمت‌های مصوب خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار