عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس؛

توسعه بیمارستان سبلان خط قرمز شهروندان/ روند توسعه ایجاد شده در دو سال اخیر نباید متوقف شود

1401/03/24 - 16:35 - کد خبر: 65535 نسخه چاپی

نصر: عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در جلسه شورای هماهنگی اداره‌کل کار گفت: توسعه بیمارستان سبلان خط قرمز شهروندان است.

به گزارش نصر، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل گفت: در این نشست بیان شد که اگر همه در مسؤولیت خود تلاش کرده و همراه با همدیگر باشند، کارها پیش خواهد رفت و ما نیز تلاش می‌کنیم در قوه مقننه در جهت پیشبرد اهداف دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، موثر باشیم.
وی با اشاره به انتظار شهروندان برای تداوم روند توسعه ایجاد شده در ۲ سال اخیر در امورات بیمارستان سبلان اردبیل افزود: این روند نباید تحت تأثیر تغییرات مدیریتی متوقف شود، چرا که خط قرمز ما و شهروندان در شرایط موجود، توسعه این مرکز درمانی است.
بدری بیان کرد: فاصله موجود در دریافتی حقوق کارکنان در بین دستگاه‌های مختلف مورد انتقاد عموم  است و تلاش خواهیم کرد در برنامه هفتم توسعه، بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مد نظر قرار گیرد و وضعیت حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی نیز مناسب سازی شود.
پایان پیام/
توسعه بیمارستان سبلان خط قرمز شهروندان/ روند توسعه ایجاد شده در دو سال اخیر نباید متوقف شود خبرگزاری خانه ملت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار