خبر/

فرد مجرم در زنجان به پاکسازی بیش از هزار ساعت در طبیعت محکوم شد

1401/03/24 - 14:38 - کد خبر: 65508 نسخه چاپی

نصر: رییس حفاظت محیط زیست خرمدره گفت: یک فرد مجرم در این شهرستان به انجام بیش از یک هزار ساعت خدمات رایگان از جمله پاکسازی طبیعت به جای حبس، محکوم شد.

به گزارش نصر، توکل سلیمانی روز سه‌شنبه در گفت و گویی از اخذ رای محکومیت جایگزین حبس برای یک فرد متخلف خبرداد و افزود: انجام خدمات عمومی رایگان به میزان یک هزارو ۸۰ ساعت در محیط زیست شهرستان خرمدره محکومیت این متخلف است.
 وی اظهار داشت: با رای قاضی دادگستری شهرستان خرمدره، فردی که با بی احتیاطی در رانندگی، باعث قتل غیرعمد ۲ شهروند خرمدره ای شده بود، به انجام خدمات عمومی رایگان به عنوان مجازات جایگزین حبس، محکوم شد.
رییس حفاظت محیط زیست خرمدره افزود: انجام خدمات عمومی رایگان مانند پاکسازی طبیعت و نیز امور خدماتی در محیط زیست شهرستان خرمدره محکومیت این فرد است. 
سلیمانی با اشاره به اینکه قبلا نیز رای‌هایی با عناوین خدمت رسانی در حوزه محیط زیست برای محکومان جرائم غیرعمد صادر می شد، تصریح کرد: بعد از ایجاد وقفه در محکومیت های جایگزین حبس در بخش محیط زیست، با پیگیری های مسئولان محیط زیست، صدور چنین رای هایی برای محکومان غیرعمد در بخش خدمت رسانی در حوزه محیط زیست از سر گرفته شده است.
 وی گفت: محکومیت جایگزین حبس در حوزه محیط زیست، به انجام اموری مانند کاشت درخت، پاکسازی محیط زیست و مانند آن ختم می شود.
انتهای پیام/
فرد مجرم در زنجان به پاکسازی بیش از هزار ساعت در طبیعت محکوم شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار