مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز جلسات هماهنگی برای برپایی مراکز عرضه بهداشتی دام در عید قربان

1401/03/24 - 13:35 - کد خبر: 65483 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از آغاز انجام هماهنگی های لازم برای برپایی مراکز عرضه بهداشتی در عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش نصر، کریم قدرتی صبح امروز در جلسه‌ای که به همین منظور تشکیل یافته بود، گفت: با توجه به تجارب سال‌های گذشته و ضرورت آمادگی هرچه بهتر برای برگزاری باشکوه‌تر عید سعید قربان و برپایی مراکز عرضه بهداشتی دام زنده در این مناسبت مهم، از هم اکنون هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مرتبط آغاز می شود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه شیوع تب کریمه کنگو امسال نسبتا جدی است، تاکید ویژه‌ای بر عرضه بهداشتی دام و پیشگیری از ناهماهنگی و بی‌برنامگی در این زمینه داریم.
وی با بیان اینکه نهادهای مرتبط باید برای ارتقا بهداشت و آسایش خاطر شهروندان دست به دست هم دهند، افزود: در این راستا سازمان میادین شهرداری تبریز در تعیین و ساماندهی مراکز عرضه و همچنین ادارات کل جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت و معدن و تجارت استان در امر نظارت‌های بهداشتی و اقتصادی نقش بسزایی دارند.
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام محدود به روز عید سعید قربان نمی‌شود و از چند روز قبل مردم در تکاپوی تدارک برای این مناسبت اند، لازم است در مدت زمانی کوتاه تدابیر لازم در این حوزه اندیشیده شود.
وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های رسانه‌ای در جهت فرهنگ سازی شهروندان برای خرید از مراکز عرضه بهداشتی و همچنین ارائه هشدارهای لازم درباره بیماری‌های حیوانی، تاکید کرد.
قدرتی در بخش دیگری از صحبت های خود اعلام کرد: همچنین در راستای مدیریت بهینه بازار گوشت و حمایت از کاسبان منصف و خوش سابقه این حوزه، طرح قصابان امین را در دستور کار داریم که در مرحله اول به شناسایی و معرفی قصابی های منطبق با شاخص های استاندارد خواهیم پرداخت.
انتهای پیام/
 آغاز جلسات هماهنگی برای برپایی مراکز عرضه بهداشتی دام در عید قربان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار