کارآفرینان موفق تبریزی در پنل کسب و کارهای دیجیتال رویداد بهارکارآفرینان 

1401/03/24 - 12:55 - کد خبر: 65476 نسخه چاپی

نصر: پنل کسب و کارهای دیجیتال در رویداد بهارکارآفرینان استارت آپی با حضور کارآفرینان و بنیان گذاران موفق تبریزی در حوزه دیجیتال برگزار می شود. 

به گزارش نصر، رامین اکبری دبیر رویداد "بهار کارآفرینان استارتاپی" با عنوان "بهار سامیت" در گفتگو با نصر، با بیان اینکه در این رویداد علاوه بر سخنرانی چهره تاثیرگذار اکوسیستم فناوری کشور و بنیانگذاران استارت آپ های برتر، بخش پنل گفتگو با کسب و کارهای دیجیتال موفق تبریز نیز برگزار خواهد شد، گفت: پنل گفتگوی این رویداد مهم با حضور چهره های موفق کسب و کار دیجیتال تبریزی مانند مهری ملکی هم بنیانگذار و ندیرعامل زنمود، علیرضا میدانی مدیرعامل آذرپارک، مسعود لیل آبادی هم بنیانگذار و مدیرعامل سایمان دیجیتال، پیمان کیهان ور هم بنیانگذار شتابدهنده آرتان و گلناز پورنامی کارشناس فناوری به عنوان دبیر پنل برگزار می شود. 
وی مهم ترین اهداف این پنل  را انتقال تجربیات کارآفرینان موفق، توسعه اقتصاد دیجیتال آذربایجان شرقی، شبکه سازی و رشد اکوسیستم استارت آپی استان برشمرد و افزود: امیدوارم این رویداد با حضور جوانان علاقه مند، فعالان و مدیران استارت آپی و رسانه های تبریز، در سطحی خوب و با موفقیت برگزار شود تا بتوانیم با برگزاری همه ساله این رویداد در تبریز، این شهر را به عنوان یکی از قطب های مهم و تأثیرگذار در زمینه فناوری اطلاعات در کشور مطرح کنیم. 
گفتنی است، سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی (Bahar Summit) با حضور فعالان دیجیتال، فناوری، استارتاپ ها، فعالان اقتصادی،  مدیران کسب و کارها، دانشجویان روز پنج شنبه 26 خرداد  1401 ساعت 15 در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.  
لازم به ذکر است جهت خرید بلیط، سومین رویداد ملی بصورت اینترنتی از آدرس   www.bkstartupi.com  و خرید بلیط گروهی به مراکز دانشگاهی، انجمن های کسب و کار فروخته خواهد شد . شماره تماس ارتباط با رویداد 09364277899 می‌باشد. 
این گزارش حاکی است، اسپانسرهای محترم سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی، بزرگترین سوپر آپ گردشگری خاورمیانه علی بابا www.alibaba.ir، ویش ورک (www.wishwork.org) جامعه مهندسین نرم افزار و طراح متخصص در ارائه محصولات نرم افزاری پیشرفته (و بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور بیمارستان ولیعصر تبریز هستند.  
این گزارش می افزاید، دومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی قبل از شیوع کرونا در سال ۹۸ با حضور ۸۰۰ مخاطب در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزارشد و در این رویداد بنیانگذاران (دیجی کالا، علی بابا، شیپور، فست کلیک، ازکی، ژاکت، همیار وردپرس، رای چت، استارتاپ ها و فعالان دیجیتال تبریز) به عنوان سخنران حضور داشتند.
انتهای پیام/
کارآفرینان موفق تبریزی در پنل کسب و کارهای دیجیتال رویداد بهارکارآفرینان  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار