//اطلاع رسانی// معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

گروه صنعتی پارس ساختار مجموعه ای محتشم و معظم است

1401/03/24 - 11:16 - کد خبر: 65453 نسخه چاپی

نصر: معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی  در حاشیه بازدید از شرکت پارس ساختار  اظهار کرد: گروه صنعتی پارس ساختار مجموعه ای محتشم و معظم در استان آذربایجان شرقی بوده که سابقه بسیار دیرینه در صنعت برق کشور دارد.

به گزارش نصر، محمد کلامی گفت: امروز طی بازدیدی که از مجموعه پارس ساختار داشتیم، دریافتیم که این شرکت با توانمندی های بسیار بالا دارای یک سری مشکلات بوده که سعی خواهد شد از این مجموعه وزین حمایت به عمل آید. 
معاون اقتصادی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: باتوجه به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان بخش عمده اعتبارات معطوف به صنعت برق است و از ظرفیت این شرکت در راستای توسعه  زیرساخت های برقی استان استفاده خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز اظهار کرد: توسعه اقتصادی منوط به ارائه یک سری زیرساخت ها از سوی حاکمیت است، از جمله این حوزه ها می توان به حوزه های برق، آب، گاز و... اشاره کرد.
وی افزود: ما در تامین برق اکنون در استان با مشکل مواجه ایم و در نتیجه در اعطای اعتبارات و تسهیلات، حوزه زیرساخت ها در الویت قرار گرفته است.
وی یادآور شد: احداث نیروگاه از اولویت های مهم استان بوده و با توجه به برنامه شرکت پارس ساختار در خصوص احداث یک نیروگاه 250 مگاواتی سیکل ترکیبی در شهر تبریز ما نیز از این تلاش و سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام/
گروه صنعتی پارس ساختار مجموعه ای محتشم و معظم است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار