خبر/

افتتاح استخر بزرگ یادگار امام تبریز تا پایان سال

1401/03/23 - 21:51 - کد خبر: 65437 نسخه چاپی

نصر: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز گفت: علاوه بر رفع ایرادات ورزشگاه یادگار امام، استخر بزرگ قهرمانی این مجموعه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش نصر، ناصر هوشیار، مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در گفتگو با نصر در خصوص روند بازسازی این مجموعه گفت: در راستای بازسازی مجموعه بزرگ یادگار امام تبریز، با دستور مدیر کل ورزش و جوانان استان رختکن های ورزشگاه به دلیل شرایط نامناسب تخریب و از نوع بازسازی می شوند و رختکن مدرن و بروزی ساخته خواهد شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به موقعیت خاص ورزشگاه یادگار امام، این مجموعه با روند نسبتا سریع فرسوده می شود لذا سعی کردیم بازسازی این مجموعه را در برنامه قرار دهیم.
هوشیار همچنین با اشاره به رفع ایرادات ورزشگاه فوتبال یادگار امام گفت: همانطور که در دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس فرسودگی این ورزشگاه مشخص شد، سکو ها، سرویس بهداشتی و رنگ آمیزی این ورزشگاه در دستور کار قرار گرفت و بزودی نواقص و ایرادات آن رفع خواهد شد.
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در پایان با بیان اینکه استخر بزرگ این مجموعه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، خاطر نشان کرد: علاوه بر تعمیر پیست تارتان و ایرادات ورزشگاه، این مجموعه نیازمند تکمیل پیست دوچرخه سواری و استخر بزرگ یادگار امام است که پس از تکمیل پروژه های یاد شده تلاش خواهد شد تا هتل ورزشی این مجموعه را احداث کنیم که همه این پروژه نیازمند اختصاص بودجه ویژه برای این مجموعه است.
انتهای پیام/
افتتاح استخر بزرگ یادگار امام تبریز تا پایان سال نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   محمدرضا جدی   2 ماه پیش  

با توجه به اکثر مسابقات کشوری در ۵۰ متر انجام می گردد و شناگران استان بخصوص تبریز بدلیل نبود استخر ۵۰ متری با هزاران مصیبت و هزینه های گزافی از استخر مخابرات ارومیه استفاده می کنند ،خواهشا این استخر را افتتاح کنید تا مشکل شناگران حل شود و شاهد شکوفایی شناگران استان در مسابقات کشوری و ببن المللی باشیم
پژوهشیار