رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد:

خلق ثروت و تبلور ایده‌های بزرگ در کارگاه‌های کوچک صنعتی

1401/03/23 - 15:43 - کد خبر: 65395 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت خلق ثروت و ارزش افزوده در کارگاه‌های کوچک صنعتی استان گفت: طراحی دانش بزرگی است و افراد با خلق فرصت موجب توسعه و پیشرفت بخش صنعت می‌شوند.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در بازدید از شرکت حفار صنعت آرمان گستر افزود: چنین واحدهای منحصربفرد در قامت یک واحد برتر و موفق هستند چراکه دستیابی به دانش طراحی کار بسیار مهمی است.
وی با بیان این که آذربایجان شرقی یک استان ماشین‌ساز و قطعه‌ساز است، ادامه داد: برای حمایت از واحدهای صنعتی باید قابلیت‌های منحصربفرد را در استان معرفی کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در تلاش هستیم با اعطای تسهیلات و واگذاری زمین از واحدهای کوچک و مستعد، حمایت ویژه‌ای شود.
پرنیان گفت: کاری که در این واحدهای تولیدی انجام می‌شود، کار بسیار ارزشمندی است و حتما این مجموعه و صنایع مشابه آن توسعه خواهد یافت چرا که این اتفاق مبتنی بر فکر، انگیره و ایمان است.
شرکت حفار صنعت آرمان گستر از سال ۱۳۹۹ با سرمایه گذاری بخش خصوصی تاسیس شده است. این شرکت دانش بنیان توانسته بیل مکانیکی را به صورت کامل بومی سازی کند.
از ویژگی‌های این دستگاه می توان به بومی‌سازی شده از برند معتبر در دنیا و بیش از ۹۰ درصد قطعات کاملا ساخت و تهیه شده از داخل، طراحی صفر تا ۱۰۰ توسط این شرکت، دارای سیستم پمپ باد و بوستر کلاج و ترمز (برای اولین بار در دنیا)، شاسی یکپارچه و لودری بسیار قوی در مقایسه با سایر نمونه‌ها، قدرت موتور شش سیلندر و ۱۱۰ اسب بخار، گیربکس ۱۶سرعته شاتل و عرضه این محصول به قیمت یک سوم پایین تر از نمونه خارجی اشاره کرد که در این مدت کم با استقبال مشتریان حتی از سایر استان ها نیز مواجه شده است.
در این واحد صنعتی برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده است که به گفته علی سوار مدیر عامل این واحد تولیدی در صورت حمایت دولت با اعطای تسهیلات و تامین زمین مناسب، امکان افزایش ظرفیت تولید و افزایش جذب نیروی کار فراهم خواهد شد.
این محصول ساخت داخل در آخرین نمایشگاه رینوتکس به عنوان طرح برتر حوزه کشاورزی معرفی شده و خدمات پس از فروش این محصول یکی از ویژگی های جذاب برای خریداران است.
انتهای پیام/
خلق ثروت و تبلور ایده‌های بزرگ در کارگاه‌های کوچک صنعتی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار