خبر/

اتمام حجت اعضای شورا با مترو

1401/03/23 - 14:20 - کد خبر: 65380 نسخه چاپی

نصر: روح الله دهقان نژاد، رئیس کمسیون تحقیق نظارت و حقوقی شورای شهر با انتشار نامه ابلاغ مجدد ایجاد سازمان حمل و نقل ریلی که با امضای اکثریت اعضای شورای شهر به رئیس شورای شهر در سحن علنی شورا مطرح شد، اتمام حجت اعضای شورای شهر را با سازمان قطار شهری اعلام کرد.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد در پست منتشر شده خود نوشت: از روزهای اول نسبت به مسائل مترو حساس بودم چون از دوران رسانه و زمانی که سازمان بسی ج رسانه بودم از طریق گزارش ها و اخبار و دوستان رسانه ای به کم و کیف رویدادهای قطار شهری تبریز آگاه بودم .
الان که خدمت شما هستم بیست هزار میلیارد تومان زیر زمین دفن شده است و کسی بهره ای ندارد مگر چند پیمانکار و میلگرد فروش! و این در حالی است که بیشتر منابع مالی آن از جیب مردم تبریز تامین شده است.
بدتر،مدیران مربوطه هستن که اصلا حاضر به پاسخگویی نبوده و نیستن تا جایی که در مقابل پرسش اخیر بنده که چه بر سر ایستگاه ۱۸ آمده و چرا ایستگاه پس از ۳سال عملیات حفاری پر شده است،مدیر مربوطه در برنامه زنده تلویزیونی با ...تمام می‌گوید دکل نفتی حذف نشده است که یک ایستگاه را پر کرده ایم.
و به همین روال اضافه کنید سرقت های بالای ۶میلیاردی ،عدم ایمنی ، تصادف و از بین رفتن واگن ها و از دست رفتن یک رام قطار و ...که حرف ها زیاده .
روح الله دهقان نژاد در انتهای مطالب خود با انتقاد از سکوت مسئولین استانی نوشته است: پس از چند هفته تذکر پی در پی و تداوم بی قانونی ها و سکوت معنادار و بی تدبیری استاندار محترم و شهردار محترم  امروز نامه ای با امضای اعضای محترم خطاب به رئیس شورا امضا شد که مجددا ایجاد سازمان حمل و نقل ریلی رو به شهردار ابلاغ نماید .
در اینباره حرف های زیادی با مردم هست که گفته خواهد شد.
افزودنی است رسول برگی فی‌المجلس این نامه را به شهردار تبریز ابلاغ کرد.


 
انتهای پیام/
اتمام حجت اعضای شورا با مترو نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار