مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز خبر داد:

بهبود وضعیت کمی و کیفی فضاهای سبز تبریز با نظارت و تعامل

1401/03/23 - 12:36 - کد خبر: 65349 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز بهبود وضعیت کمی و کیفی فضای سبز تبریز و خلق زیبایی‌های شهری را در گرو نظارت مستمر، تعامل سازنده و موثر حوزه سیما، منظر و فضای سبز با شرکت‌های فضای سبز و عمل دقیق به قراردادهای فیمابین و نیز دفترچه فهرست بها دانست.

به گزارش نصر، اکبر امجدی که در مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های فضای سبزی که در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ عملکرد خوبی در سطح شهر داشتند، سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تقویت بخش نظارت و نیز هماهنگی و تعامل سازنده با همه عوامل دخیل در اجرای طرح‌های حوزه فضای سبز تبریز از جمله شرکت‌های طرف قرارداد با این حوزه، توانستیم بهار دل‌انگیزی را در اولین سال قرن در سطح شهر داشته باشیم.
وی حفظ منافع سازمان در حوزه سیما، منظر و فضای سبز را جزو خطوط قرمز محدوده کاری خود خواند و بر تلاش سازمان متبوع خود برای برنامه‌ریزی دقیق و پیشبرد کیفی امور تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این مراسم همچنین از برنامه‌های این سازمان برای کیفی‌سازی فضاهای سبز شهری با تقویت بیشتر بخش نظارت از جمله نصب دستگاه ردیاب GPS بر روی همه تانکرهای آبیاری، رونمایی و بهره‌برداری از سامانه جامع ثبت روزانه صورت وضعیت شرکت‌های فضای سبز و نظارت روزانه بر عملکرد شرکت‌ها و احصای سریع نقاط ضعف و نیز پوشش و تقویت به موقع این نقاط، خبر داد.
در این مراسم که با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز همراه بود، اکبر امجدی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های فضای سبز که در اجرای طرح‌های گلکاری بهار ۱۴۰۱ بهترین عملکرد را داشته‌اند، تقدیر کرد.
انتهای پیام/
بهبود وضعیت کمی و کیفی فضاهای سبز تبریز با نظارت و تعامل نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار