خبر/

زمین لرزه در آواجیق آذربایجان غربی هیچ خسارتی نداشته است

1401/03/23 - 11:17 - کد خبر: 65340 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مرکز زلزله شب گذشته (یکشنبه) در شمال این استان، کشور ترکیه بوده است، گفت: این زلزله هیچگونه خسارتی در آذربایجان‌غربی نداشته است.

به گزارش نصر، امیر عباس جعفری روز دوشنبه در گفت وگویی با بیان اینکه مرکز این زلزله در ۱۱۵ کیلومتری شهر آواجیق آذربایجان‌غربی و در استان همجوار کشور ترکیه بوده است، اظهار کرد: قدرت این زمین لرزه ۴.۹ ریشتر اعلام شده است.
وی با اشاره به زمین لرزه‌های پی در پی در چند روز گذشته در این منطقه از شمال آذربایجان‌غربی، افزود: مرکز این زمین لرزه‌ها ایران نیست لذا جای هیچ نگرانی نیز وجود ندارد.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: با دستور استاندار آذربایجان‌غربی تمام نیروهای امدادی و خدمات رسان در شمال استان برای مدیریت هرگونه بحران احتمالی آماده باش هستند.
این زلزله در مرز ترکیه و ایران و ۱۱۲ کیلومتری سیه چشمه و ۱۱۳ کیلومتری بازرگان  آذربایجان غربی به وقوع پیوسته و با ارومیه ۲۵۲ کیلومتر و تبریز ۳۰۴ کیلومتر فاصله داشته است.
زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین در ساعت ۲۳ و پنج دقیقه و ۱۴ ثانیه در طول جغرافیایی ۴۳.۱ و عرض جغرافیایی ۳۹.۲۱ درجه رخ داده است.
انتهای پیام/
زمین لرزه در آواجیق آذربایجان غربی هیچ خسارتی نداشته است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار